Ootteko tosissanne? lol Platoon. Ja vaikka ei olisi nähnyt niin kuvan osoitekkin avartaisi: http://images.movie-gazette.com/albums/20050329/[b]platoon-06.jpg[/b]
Kyllähän tuo jostain hackerssista taitaa olla, ja kun aph1900 veikkasi jo Hackers 2:sta niin minä arvaan Hackers 3 - Antitrust.
no EI ihan mut kun jo veikkasitte kaiken muun paitsi sen oikean ja alkuperäisen Hackers eli Vastaus : Hack the Planet eiku Hackers minusta paras tieto kone leffa vieläkin nää uudet on ok mut niistä puuttu se tunnelma joka minunkin aika kaudella oli nyt kaikki vain nyhjöttää PC ääressä kotona _ xXx _ sivuilla surffatessa tai pelaten jotakin CSS rystyset punasena ja kiroten kun joku noob (minä) vien 15 pojoo
Laitetaas vähä eloa tähänki topickiin... Ollu haamuna ties kuinka kauan. Eli tossa tommonen tooooodella vaikee
Jotenkin on semmoinen kutina... Oon aivan varmasti nähny tän jossain... Mikäköhän tää on...? NYT KEKSIN! THE SIMPSONS MOVIE!!!!!!! Joku muu saa laittaa uutta
juuh Arthur ja mini mii se oli tosi hyvä seikkailu leffa jos arvostaa anime leffoja mut no tässä sitten on jo pikkasen vaikeempi toivon mukaan
@Sokar80 Ihan jatkoa ajatellen, yleensä se, joka arvaa oikein saa laittaa seuraavan kuvan, ellei hän siitä kunniasta erikseen kieltäydy... Ja eikö olisi helpompaa ottaa snapshot ohjelmalla, kuin että ottaisit kameralla kuvan kankaasta? Ei tämä minua siis häiritse mitenkään, mutta ihan ajattelin vaan.
U-571 (2000), tai Enigma (2001) Ja kuten yllä, jotain ohjeistusta vähän tuonne tarjottiinkin joskus, eipä viitsi kaivella. >>Suunnilleen josko vuorokauteen/ kahteen ei tapahdu mitään voi laittaa uutta.<< Vastausta/ uutta filmiä ,eli siis noin.
miks tehä helposti kuin voi tehä vaikeesti no innostuin kuin ostin uuden F 2,0 11mm linssin mut tässä snapshot samasta sorry et olin hätänen mut Sivva vastasi oikein 24. elokuuta 2007 01:14 ja minä laitoin uuden 25. elokuuta 2007 06:35 eli reilu vuorokauden päästä
Mutta Sivva sai tietää vastanneensa oikein samassa viestissä kun sinä laitoit jo uutta. Mutta no hard feelings... Jatketaan