1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä Digitv kortti koneeseeni

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Squirrel2 18.07.2005.

  1. Make79

    Make79 Member

    Liittynyt:
    12.11.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lyhyesti: Ei saa.

    Nebulan analoginen liitäntä on pelkkä "mainoskikka".
    Mulla on 2800+ prossu ja 512MB muistia ja silti ei koneen tehot riitä 256x288 resoluution kaappaukseen analogisen liittimen kautta.
    Pätkii julmetusti. ja jos mietitään DVD:n 720x576 resoluutioo, ni ei toivookaan. Meinasin nimittäin yhtä kaverin VHS kasettia videoitten avulla nauhotella digimuotoon, mut eihän siitä tullu mitään. Ruvettiin selvittelemään asiaa ja jostain Nebulan sivuilta löyty sitten infoo, että tämän hetkisten koneitten tehot ei riitä siihen touhuun. Pettymys oli mulle suuri, koska ois ollu käyttöö analogiselle liittimelle. Helpompi ois, jos hommais vaikka VIVO näytönohjaimen.

    Jos joku on onnistunu käyttämään Nebulan analogista liitintä, niin kuulisin mielelläni ohjeita sen käyttöön ;=)
     
  2.  
  3. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Hmm,mulla olis kyl aika paljon leffoja VHS:llä, jotka haluan koneelle.

    Nykyään saa 50 eurolla analogisia kortteja, pitänee sellainen sitten hommata tai sitten kyselee kaverilta, jolla on analoginen kortti, viittiskös se ripata. :p
     
  4. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse onnistuin tallentamaan videota analogisen liitännän kautta resoluutiolla 352x288. DVD:n 720x576 resoluutiolla kuva pätki jo jonkun verran. Prosessorina on Athlon XP 2600+ ja muistia on 768 Mt. Jos videota ei tarvitse tallentaa, kuvaa voi katsella täysin pätkimättä analogiliittimen kautta.
     
  5. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Hmm, täytynee kokeila onnistuisinko nauhoittamaan analogisen kautta.
     
  6. Squirrel2

    Squirrel2 Guest

    Osaako Adobe Premiere muuttaa TS muodosta DVD -muotoon elokuvia, sillä tavalla, että tekstitykset säilyy jos se on ylen kanavalta otettu?

    Project X:ää en saanut toimimaan.-
     

Jaa tämä sivu