1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä digiboxiani riivaa?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi W.A.R. 01.02.2012.

  1. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun ajastan jonkun ohjelman/ohjelmia esim. kanavalta MTV3, klo silloin ja silloin, ja katson vaikkapa SUBTV.tä, niin jos olen pistänyt äänityksen videoihin, niin se kyllä skulaa, mutta itte boxi ei heitä lootaa ruutuun notta haluatko katsoa ajastettua ohjelmaa ja vaihtoehdot:OK tai PERUUTA!
    Ennen se valitsi MYÖS automagiisesti OK.n, jos en vaikka ollut juur' silloin töllön äärellä, mut nyt se jumii sille kanavalle mitä katson!:O
    Voiko PLUSTV kortti vaikuttaa asiaan?Viikon vasta ollut, joten en ole asiaan kiinnittänyt huomiota kuin vasta toissapv.nä, kun halusin ajastaa ja äänittää NELOSELTA muutamia sarjoja. Mä kattoin ajankulukseni TITANIC'cia MTV3 LEFFALTA ja nukahdin soffalle.:p
    No...olin aika pihalla kun halusin kattoa äänitettyjä ohjelmia niin TITANIC'cia oli äänittänyt koko ajan!8=o
    Kaikki päivitykset ja ohjelmat oon hakenut uudestaan ja uudestaan kaikilla mahdollisilla tavoilla...jopa lineaarisella tavalla-mitä ikinä se tarkoittaakaan, btw, mut eipä auta mikään, ei!:X
    Kun olin hakenut nuo päivitykset yms, niin testasin eilen, että ajastan ja äänitän NELOSELTA mm...PULMUSET ja kattoin muuta kanavaa, et jokos wörkkisi?
    Äänittää lähti, mut ei edelleenkään tule sitä OK/PERUUTA LOOTAA vaan olisi äänittänyt sitä mitä tsiigasin, joten jouduin itte heittään kapulalla NELOSELLE!
    WTF?!:=O
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,519
    Kiitokset:
    228
    Pisteet:
    93
    Luuletko moisella vuodatuksella saavasi vastauksiakin?
    Kun et edes kerro boksisi merkkiä ja mallia, etkä lähetysverkkoa kaapeli, antenni vai peräti satelliitti?

    T: Vesku
     
  4. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oh, sorry...vastaheränneenä ei muistanut tärkeimpiä..:p
    Tommonen:
    http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote.cfm/124/humax_cx-fox_c_ii
    Kuten hokaat, niin kaapelistahan on kyse ja ihmeellisintä on se että ANTENNIVERKON PLUSTV kortti skulaa KAAPELISSA.
     
  5. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,519
    Kiitokset:
    228
    Pisteet:
    93
    Tuosta mitään tiedä, mutta tempase se plussakortti pois ja testaa uusiksi, jos ei enää tee tuota, silloin se on sen plussakortin syy ja voit tunkea sen antenniboksiin, mihin se kuuluu....

    T: Vesku
     
  6. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
     

Jaa tämä sivu