1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä Digi-kortti KnoppMythiin

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Tapiox 29.03.2006.

  1. Tapiox

    Tapiox Guest

    Olen ajatellut kasata olohuoneeseen media mikron, tietenkin Linuxilla. Mikähän PCI-Digi-Kortti olisi hyvä tuohon KnoppMythiin? Itse olen ajatellut jotain seuraavista:
    1). Twinhan DTV ter DVB-T 2). Twinhan DTV D+A ter DVB-T 3). LifeView FlyDVB-T Hybrid (onko sama kuin LifeView FlyDVB-T Duo?)

    Kortin pitäisi olla mielellään suht. halpa, hyvin tuettu ja toimiva, ja siinä pitäisi olla kaukosäädin.

    tähän loppuun vähän kysymyksiä:

    Toimiiko tekstitykset hyvin MythTV:ssä?

    Kannattaako heti hankkia kaksi viritintä, että voi tallentaa toista kanavaa ja katsoa toista?

    Tarvitseeko DVB-T malliin hankkia joku oma antenni, vai kytketäänkö DVB-T kortti normaalilla koaksiaalilla kaapeliverkkoon?

    Olen aloittelija Digitv ja digivideo asioissa, joten en varmaankaan tiedä kaikkea, mitä pitäisi, joten haluaisin tietoa varsinkin siitä, mikä kortti kannattaisi ostaa, että saisi hommat toimimaan. Olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi omista kokemuksistaan KnoppMythin kanssa.
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu