1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä cam&kortti

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi tiivetto 12.11.2004.

  1. Rimbalzi

    Rimbalzi Guest

    Nyt tuli vaikeita, Noksu on pelkkänä varakoneena.

    9802 tehtiin aikanaan erikoissoftalla Viasatin kikkeitä varten. Itse olen piuha-asioissa onneton, mutta noiden kanssa työkseen touhuava jamppa väitti, etteivät softat seurestele ristiin.

    Magicin muunnoksesta en osaa sanoa. Matrixin kohdalla päivityskokeilut ovat "kuulemma" tuoneet lievää apua, ts. pätkimissykli on saattanut pidentyä, mutta ei ole poistunut.

    Oletko koittanut Conax 4.00:lla TMB:tä tai Nagraa? Alkuperäisen Cnx:n ei pitäisi pätkiä.
     
  2.  
  3. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    to Rimbalzi
    Tottakai Nokialaisessa toimii alkuperäiset/aidot ca-modulit eli aston , irdeto , viaccess ja conax (paitsi jotkin versiot esim. conax 4.0 rev 1.0 aiheuttaa pikselöitymistä joissain 9802ssa ja 9902ssa).
    Mutta lähinnä olikin kysymys multicammeista ja sopivuudesta Nokialaisiin kuten alkuperäinen Topicin aihe olikin!
    :eek:)
    PS. En minäkään näe kaikkea vaikka kiinnostaisikin !
     
  4. tappi76

    tappi76 Member

    Liittynyt:
    22.02.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt tuli canalilta kirje, local paketti kallistuu puolella, Itse en local pakettia tarvitse, mutta cammin tarvin, katselen norjan kanavia (maksan kortista norjaan). ei ole laillista tuoda korttia yli rajan, tiedän, mutta se on varmaan pieni paha.
    nyt kyselisin cammista, että mikä kannattaisi ostaa että voin jatkossakin katsella norskin kanavia ja vielä ottaa huomioon että voisi mahdollisesti jatkossa "värkkäillä" jotain muutakin?
    boksini on nokian 9802
     

Jaa tämä sivu