1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä bluray soitin samsung LE46A956 kanssa?

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi josse123 03.12.2008.

  1. josse123

    josse123 Member

    Liittynyt:
    13.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu eli on hakusessa joku suht halpa ja tietysti ok blueray soitin samsungin LE46A956 telkkarin kanssa, mutta pari asiaa mietityttää.

    Kannattaako ostaa saman merkkinen soitin kuin tv? itse en muuta hyötyä näe kuin sen että saisi tv kaukosäätimellä ohjata blu ray soitinta jos nyt edes sitäkään?

    Pleikkaria en ole hankkimassa koska haluan 5.1 äänet ja minulla on sellainen vanhempi subbari mistä lähtee ne 5.1 johdot RCA liitimillä (jos nyt olen oikeassa) soittimeen. Ja kun kävin liikkeessä kattelemassa esim tätä sonyn blu ray 300 mallia niin perkules siälä takan oli ne RCA 5.1 output paikat. Pleikkarin ajattelin myöhemmin hommata kun muksu on tullut vanhemmaksi ja pelit kiinnostamaan.

    Kuulin jostain että tämä sonyn 300 malli olis aika hidas ja ajattelin itse tätä 350 mallia jos se olis hieman nopeampi ja toki pitäisi ensin tarkista nuo 5.1 RCA paikat onko ne siinä soittimessa.

    Ei kait siinä mitään vikaa ole jos minulla on tuo sonyn blu ray soitin ja sampan telkku? vai onko? Mitä itse tekisitte soittimen suhteen?

    Kuulin myös että jotkut blu ray soittimet saavat tavallisen dvd leffan siihen teräväpiirto muotoon. Eli meinaakohan tämä sitä skaalausta juuri?
     
  2.  
  3. josse123

    josse123 Member

    Liittynyt:
    13.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisäys vielä, että itselläni ei tarvitse olla kummiskaan mikään salaman nopea soitin koska en sitä niin usein käytä, mutta kunhan leffa pyörii ilman nykimistä.
     
  4. MissBlue

    MissBlue Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    982
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sonyn 350:ssa ei ole monikanavalähtöjä muuta kuin digitaalisena, mutta tuo ei tue uusia pakkaamattomia formaatteja. 550 osaa sen sijaan purkaa kaikki audioformaatit analogiseen monikanavalähtöön ja itse moisen kannoin Verkkokauppa.comista kotiin jokin aika sitten. Ihan tyytyväinen olen ollut ja on yhdistettynä juurikin Sampan FullHD-töllöön. Telkku osaa ihan kiltisti vaihtaa Blu-rayn näkyviin, kun Sonyn pistää tulille eikä kuvanlaadussakaan ole ollut moittimista.
     
  5. josse123

    josse123 Member

    Liittynyt:
    13.07.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No entäs miten tämä 300 malli? Tukeeko uusia pakkaamattomia formaatteja? Ja tarkoitatko tällä äänen formaatteja? En yhtään ole näistä ääni jututista perillä :S 550 mallia en aio hommata koska on niin kallis ja sitten ennemmin hommaisin pleikkarin.
     

Jaa tämä sivu