1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä 8X polttava NEC, LG, TEAC???

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kokooja 23.01.2004.

1. anzi80

anzi80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse myin 2500:n pois ja tilalle tuli juuri tuo Teacin DV-w58D. Sen sai muunnettua pioneeriksi ja flashmanin patchatulla firmwarella pystyy kaikkia - levyjä polttamaan 8x nopeudella. :) Jopa princo paloi tuolla nopeudella, mutta polton jälki ei ollut kyllä kovinkaan hyvää. :D

2.  
  3. jasu2

jasu2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Amtiainen, mistä olet lukenut huonoja arvosteluja liteonin 811s asemasta? Itse kävin muutamia arvosteluja läpi, ja kaikki olivat suhteellisen ylistäviä... Esim. tämä:

Lite-On LDW-811S DVD±RW review @ CDRLabs.com
    Posted by Dennis on 19 January 2004 - 18:37 - Source: CDRLabs.com

Today our friends from CDRLabs.com have posted a review of the Lite-On LDW-811S DVD±RW recorder. This latest Lite-On drive supports 8x DVD+R, 4x DVD±R and 2x DVD-RW writing speeds. Here's part of CDRLabs.com's conclusion:

It shouldn't be surprising that what the LDW-811S does best is write DVD's. While not as fast as the drives from Nu Tech and Plextor, its 8x DVD+R writing speeds allowed it to write 4GB of data in a little more than 8 minutes. Unlike Sony's new DVD±RW, the LDW-811S also has the ability to write to select 4x DVD+R media at 8x. Considering how expensive 8x DVD+R media is right now, this is something that many will appreciate. The LDW-811S was also pretty quick when writing to other types of recordable DVD media. In fact, if the rumors are true, the LDW-811S will be even faster when Lite-On adds support for 8x DVD-R and 4x DVD-RW writing speeds.

Because the Lite-On LDW-811S performs very well and it's affordably priced it gets CDRLabs.com's Best Buy Award and an overall score of 8/10. If you want to check out the complete review then head on over to CDRLabs.com. Our popular Lite-On Forum is of course available to you when you want to discuss Lite-On drives.

4. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    EXTRALOW,mitä tuolla oikein tarkoitit? Olen meinaan ostelemassa ehkäpä tuota kyseistä asemaa ja kiinnostaisi tietää

Aloittaa rippauksen täysillä eikä himmaile alussa=nopea rippaus

5. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkohan kuulunut tietoa polttaakohan 8X asema tulevia dual-layer (kaksikerros) -levyjä?

Tai milloinkohan ko. asema tulee myyntiin?
    Ellei sitten tule sini-laserit sitä ennen ja dual layer jää kaupallisesti flopiksi.

6. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö noi dual-layer asemat pitäis kesällä tulla myyntiin.

7. lupsu

lupsu Guest

Ilmaiskaahan tänne jos jossain muuallakin myydään Teacin W58D-mallia. MB hintaseuranta kun ei tunne ensinkään sitä.
    Toisaalta Pioneerin 107 on myös aika hukassa Suomesta. Ljh muistaakseni ainoa.

8. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikös tota verkkokauppa.comista löydy.

9. lupsu

lupsu Guest

Hups! Piti sanomankin että muualtakin kuin verkkokauppa.comista. Kymmensormi ei pysyny ajatuksen tahdissa.

10. karzani

karzani Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen erittäin tyytyväinen tähän Teacin W58D-malliin, tuntuu polttavan vaikka "näkkileipää". Tietenkin myös lukee.

11. amtiainen

amtiainen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.cdfreaks.com/article/135/10
    jasu2 joka kyseli mistä olin lukenut artikkeleja tuon Lite-ON LDW-811 huonoudesta.

Aikanaankin tuo sivu jopa antoi ihan hyvät arvostelut jopa Lite-On CD-RW asemille jonka takia menin tekemään sen virheen että ostin sen. En ollut uskoa kun kuulin sen metelin mitä se aiheutti. Ihan toista kuin LG vastaavissa. Olin kyllä helvetin vihainen tuosta asemasta ja palautinkin sen heti seuraavana päivänä ja pistin kokemuksestani vielä CDfreaks foorumille pitkällisen viestin. Vastaukset oli kutakuinkin naurettavia. Eihei...ei se ääni haittaa kun on niin halpa ja sillä saa niin hyvin pelit varmuuskopioitua. Toisaalta LG:n vastaava pystyi samaan ja oli noin 5-10eur kalliimpi. Sen jälkeen kävi todellakin mielessä että nämä kaikkein friikeimmät eivät laadun päälle ymmärrä mitään. En voi käsittää että 10 euron tähden ostetaan jo huonoksi todettua laitetta. Tuolla menolla maailmasta ei enää löytyisi BMW autoja, Apple tietokoneita tai Pioneer/Plextor cd asemia.

Vaikka uusin Lite-ON asema sai kaikenkaikkiaan hyvät arvostelut niin en voi taas käsittää miten tässäkin sivuutetaan laatu jos itsekkin myöntävät että siinä on järkyttävän huono cd-r poltto jopa maailman parhaana pidetyn Taiyo Yuden Medioiden kanssa. Ja myös tuo että valitellaan huonoa DVD-R medioiden tukea. Nämähän eivät kuitenkaan tee asemasta huonoa vaan päinvastoin saa edullisuuden takia vielä CDFreakin Best Value lätkän. Näköjään nykyään joillakin (onneksi ei minulla) on se hinta mikä tekee asemasta hyvän. En voi käsittää tätä perustetta kun hintaerotkin on noin 30euron luokkaa. Ei kai sitä nyt hetikään heitetä menemään vaan kyse on ainakin muutaman vuoden investoinnista.

Mielestäni MB teki oikein kun kutsui ivallisesti ND-1300 asemaa "Räminäluukun kadonnut kaksoisveli".

Viimeksi muokattu: 01.04.2004
  12. mikesss

mikesss Guest

ostin nec 2500 ja hyvältä vaikuttaa, olen poltellut orange bulqpac 4x ja datawrite (red) 4x levyjä ja tosi hyvin pelittää eikä pidä meteliä, loistava sijoitus!!

13. m-a-t-t-i

m-a-t-t-i Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo mullakin on nec 2500 ja ei siinä ainakaan musta ole mitään vikaa kaikki dvd:t jotka oon polttanu ni on toiminu vaikka ovat olleet melkein halvimpia joita CDrohlinge24 saa. Ja on vielä hiljanenkin...

Jaa tämä sivu