1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mielipiteitä uudesta Pirates of the Caribbean elokuvasta??

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi Tikantie 11.07.2006.

1. Taukkizz

Taukkizz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olenko ainoa jonka mielestä tuo POTC2 oli varmaan paras ikinä? :D

Mielestäni Kuolleen Miehen Kirstu oli aivan loistava, kävin tyttöystävän kanssa katsomassa ensi-illassa. Kaikkea löytyi: juonta, toimintaa, vitsejä (mielestäni jopa paremmat kuin ykkösosassa), ja muutenkin kakkososa on kokonaisuutena jotenkin kekseliäämpi ja monipuolisempi kuin ykkösosa, josta en koskaan ole sinänsä innostunut. Todellakin suosittelen kaikille, jotka ovat ykkösen nähneet _kokonaan_ (katsoneet sen "loppukevennyksen" lopputekstien jälkeen :p)!

2.  
  3. agatha8

agatha8 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä ainakin olen ihastunut korviani myöten kumpaankin PotC:iin! Olen katsonut ne varmasti yli kymmenen kertaa kummankin, ja voi että ne naurattavat aina yhtä paljon. Kolmatta odotellessa!

4. Tuninki

Tuninki Guest

Jäi harmittamaan se loppu kun oli kauhee twisti :/

5. ArcDucK

ArcDucK Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    molemmat piratessit on ihan loistavia..

hello beastie :D

saisi se 3 pirates tulla jo..
    Olivat ainakin keksineet tuohon 2.sen loppuun aikas käänteen tekevät käänteet :D

barbosa jotenkin kummassa hengissä. ja no kyllähän se sparrow selviää :) mutta onhan se pakko nähdä miten se tarina jatkuu..

ihan loistavia molemmat.. jättää siis aikas kovat odotukset viimeiseen. joka nyt ei kyllä voi enää yltää aikaisempiin..

Jaa tämä sivu