mikähän nyt menee pieleen kun en onnistu vaihtamaan microsoft salasanaani se herjaa koko ajan Salasanasi sisältää merkkejä, joita ei sallita.vaikka siinä on vain kirjaimia ja numeroita
Aika helppo juttu. Microsoft‑tilin salasanan vaatimukset (2026) Pakolliset vaatimukset • Vähintään 8 merkkiä, enintään 256 merkkiä • Ei saa sisältää Microsoft‑tilisi nimeä tai sähköpostiosoitteen osia (esim. etunimi, sukunimi) • Vähintään kaksi seuraavista neljästä merkistöstä: • A–Z (isot kirjaimet) • a–z (pienet kirjaimet) • 0–9 (numerot) • !@#$%^&*… (erikoismerkit) Lisähuomiot • Erikoismerkit ovat sallittuja, mutta eivät pakollisia, kunhan kaksi merkistötyyppiä täyttyy.
En nyt ymmärrä, mitä olet tekemässä, mutta jos kysytään jotain vahvistuskoodia henkilöllisyyden varmistamiseksi, niin älä anna saamaasi koodia kenellekään muulle, sillä hän pystyy silloin esiintymään sinuna ja esimerkiksi kaappaamaan tilisi tms.
eli siis ostin pelin täältä https://difmark.com/en ja myyjä antoi minulle tällaisen ohjeen>>> Paina XBOX-painiketta ja siirry kohtaan Profiili ja järjestelmä → Lisää tai vaihda → Lisää uusi. 4️⃣ Valitse Käytä toista laitetta -vaihtoehto. 5️⃣ Lähetä chatissa näytöllä näkyvä koodi. Älä sulje kirjautumisikkunaa — odota vastausta toivottavasti en ole tehnyt nyt pahaa virhettä,olen tuolta kyllä ostanut pelejä ennekin,ja selvittelin googlella tuota firmaa niin mitöä nyt itse katoin niin vaikuttaa kyllä ihan turvalliselta
koitin tuota itse,niin ei pitäisi kenenkään muun päästä tililleni,koska se kysyy vielä tuon koodin jälkeen pin:koodia ja se on vain minulla tiedossa
jaa eli siinä pitääkin luoda uusi profiili ja lähettää se koodi sille myyjälle,niin silloin se onnistuu,eli huolestuin turhaan