1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Micro-one DVX-900 tietoja?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi d_2ned 16.09.2004.

  1. scoffer

    scoffer Member

    Liittynyt:
    03.03.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sorry, mutta nyt pitää vielä oikein kysyä...onko tuo aiemmin linkissä mainittu patchaus ohjelma vielä saman linkin takana?

    Otin tuolta dvd-patcher sekä dvd-patcher-utilssit, kirjoitin ne cd:lle sekä pakattuna että purettuna, mutta mitään ei ko dvd soittimessa tapahdu...
    Muuten soitin pelaa kuin unelma, mutta tuo scandi ongelma on pakko saada korjattua.

    -Sc
     
  2.  
  3. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se firmware linkki ei ole tässä keskustelussa vaan toisessa micro-one dvd keskustelu haarassa. Tuolla patcherilla voi sitten modata sitä firmwarea itse, jos ei ole tyytyväinen siihen. Voit esim. editoida uudet fontit (en ole itse jaksanut/uskaltanut modata, jos vaikka muisti ei riittäisikään soittimessa enää) vanhasta firmwaresta. Ihan mitä sattuun ei tietenkään voi modata.

    En löytänyt sitä keskustelua näin kiireessä nopeasti hakemalla (=töissä). Jos et itsekkään löydä sitä, niin voin lähettää sen myöhemmin kotoa.
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2005
  4. scoffer

    scoffer Member

    Liittynyt:
    03.03.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En onnistu löytämään vaikka kuinka etsin...Kiitollinen olisin jos vaikka mailiosoitteeseen scoffer@kofein.sytes.net tai linkin pystyisit pistämään...itse olen atm gprs:n varassa, joten tuskaista tämä selaaminen ennestäänkin ;)

    -Sc
     
  5. kiefran

    kiefran Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    PASKA se on... Uskokaa jo... ;-)
     
  6. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiefran: sinuna veisin laitteen takuuseen, jos on tuollaisia ongelmia. Muilla ei ole ollut tuollaista. Itselläni ei ole pätkinyt ollenkaa, vaikka vanhalla pätki aika usein (yukai). Videotykkimiehille tuo on ainakin hyvä valinta.

    Tuossa linkissä yksi sai vahdettua laitteen takuusta:

    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=32581&highlight=micro-one



    Scoffer:

    Lähetän sen sitten illalla.
     
  7. scoffer

    scoffer Member

    Liittynyt:
    03.03.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo pitääpä munkin sitten sen verran suutani aukaista, että vaikka itse olen ko laitteella vain pari leffaa katsonut, hyvältä näytti...ja tuo oli vieläpä tärkeä ominaisuus että sai monitoripiuhalla kiinni tykkiin.
    Vanhemmillani oli sama laite käytössä vajaa kuukauden eivätkä kertaakaan valittaneet soittimesta.

    Poy, Thnx

    -Sc
     

Jaa tämä sivu