1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Solided 07.10.2006.

  1. Eddu

    Eddu Guest

    Jeps, kattelin tos just E3 2007 trailerin, ja oli H-I-E-N-O ei voi muuta sanoa. Varsinkin Raiden vs. Vamp.... Huh huh... Rankkaa kamaa "Could you be the one to finally finish me..."
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.07.2007
  2.  
  3. mijuve

    mijuve Guest

    Onko raiden siis osallisena mgs4 tapahtumiin?
     
  4. Eddu

    Eddu Guest

    Joo? Sehän on näkynyt lähes kaikissa trailereissa, pieksee niitä uusia metal geareja
     
  5. mijuve

    mijuve Guest

    ok. Mut tuo on mun mielestä vähä liioittelua tuo raiden vs vamp tossa trailerissa. Mutta loistava peli luvassa ei siinä mitään.
     
  6. Eddu

    Eddu Guest

    Taas uusi video, tällä kertaa tosin aitoa(?) pelikuvaa, ja täytyy sanoa että ei voi muuta kuin odottaa innolla! Oli näet niin hauskan näköistä tässä viel linkki: Tsekkaa!
     
  7. Datamies

    Datamies Guest

    älä hommaa portaple opsia...ostin kyseisen peli vähän aikaan sitte ja petyin surkeasti...oli aivan erilainen kuin nuo vanhat kunnon MGS:ssät :/


    -Datamies-
     
  8. KarathC

    KarathC Guest

    Huhhuh et näyttää uusin 15min video aika helvetin hyvältä.
    Gameplay video siis, ihan siistit uudet laitteet Snakella käytössä.
     
  9. Eddu

    Eddu Guest

    Tässä pikku kysely: Mikä oli hienoin uusi juttu pelissä? Itse laitan tähän nyt TOP3: 1. Vihuilta voi ottaa aseen 2. OctoCam 3. Mahdollisuus auttaa jompaakumpaa taisteluiden osapuolista
     
  10. GSCT

    GSCT Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ykkösuudistuksena täytyy kyllä varmaan sanoa just tuo että pelin alkaessa kumpikaan puolista ei ole vihollinen eikä liittolainen. Tulee tavallaan realismin tuntua peliin. Tosin, pikku sadisti sisälläni riemuitsee tästä ominaisuudesta eli minun pelaamiseni menee luultavasti siihen, että teurastan ensin toisen osapuolen taistelusta ja sen jälkeen ammun uusia liittolaisiani selkään. :)
    Mut juu, jonkinlaista listaa:

    - ym. ominaisuus
    - Octocamo (tähän kohtaan kuuluu myös pelin ympäristö, hiippailu on imo paljon mielenkiintoisempaa taistelutilanteissa(vaikken olekaan kokeillut MGS4ää niin sanon silti näin.)
    - Mahdollisuus ottaa aseita vihollisilta (tosin jäi mietityttämään, kun aikaisemmassa trailerissa Snake sanoi, että sotilailla on ID-tagatut aseet ja MGS2ssa aseita ei voinut poimia niiden ID-tagien takia.)
    - Liikkuminen (ainakin tuossa gameplay-videossa näkyi, että Snaken liikkuminen on paljon monipuolisempaa (kaikki sivuttaiskierähdykset, selältään ampumiset etc))
    - kaikkia kivoja pikku-uudistuksia (solid eye, fps-kuvakulma (saa toivottavasti joitain parantumattomia fps-pelaajia kokeilemaan MGSää) etc.) joita ei jaksa luetella.

    Innolla odotetaan tätä peliä. Onko kukaan tilannut peliä vielä ennakkoon? Itse meinasin tilata kohtapuoliin niin saa sitten varmasti julkaisupäivänä.
     
    Viimeksi muokattu: 28.07.2007
  11. mijuve

    mijuve Guest

    Odotan kyllä tosi kovasti! Toivottavasti sen aseen vois kerätä maasta. Tyhmää ku ennen ei oo voinu. -.- Repesin ku näin sen ku snake tynnyrillä tyrmää 2 vihua :D :'D

     
  12. Eddu

    Eddu Guest

    Kyllähän Snake poimi siinä trailerissakin se yhden soltun pyssyn. Hiukan hämmentäviä juttuja muuten siinä trailerissa: 1.Kun Snake naamioituu patsaaksi, missä onkaan hänen toinen kätensä 2.Tutkittuaan soltun, mistä Snake tarraa kiinni 3.Katsokaapa Snakea ryömimässä
     
  13. KarathC

    KarathC Guest

    Ravenia odotan ite, pelattavana hahmona tulee olemaan.
    Vamp vs. Raven kähy näytti jo ennakkovideoissa v..un hienolta.
    Pitää päästä ite koittamaan.
     
  14. mijuve

    mijuve Guest

    Raiden? Muistaakseni.
     
  15. KarathC

    KarathC Guest

    Niin tietysti, Vulcan Ravenihän "melkein" sama asia.... *huokaus*
    Raidenia tarkoitin, kiitos korjauksesta.
     
  16. mijuve

    mijuve Guest

    :D No proplem.
     
  17. mijuve

    mijuve Guest

    Helvetin hienoa ku peli on siirrety ens keväälle -.-
     
  18. jipostus

    jipostus Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ompahan enemmän aikaa kasata rahat konsoliin ja peliin xD
     
  19. sieg

    sieg Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    PS3 olen ajatellut ostavani just tämän kyseisen pelin takia, sillä MGS fani olen. :p
     

Jaa tämä sivu