1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Messenger virus, myspaces.zip APUVA!

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi laaman123 07.01.2008.

  1. laaman123

    laaman123 Member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moroh. Osaisikohan joku viisaampi avittaa. Eli mun meseen iski virus joka ilmeisesti lähetti koneelle tiedoston Myspaces.zip ja huuteli samalla jotain Espanjaa/Portugalia. Nyt kone lähettää tätä edelleen kaikille jotka on Onlinessa. Vaihdon salasanan ja oon ajanu läpi Normanin ja Spybotin. Löytää välillä W32 troijalaisia/matoja, kun ne putsaa niin toimii taas hetkellisesti kunnes alkaa taas lähettää tiedostoa.

    Googlettamalla löytyy vaan joku espanjankielinen ohje ja mun kieli ei kyllä sille käänny.

    Auttakee jooko joku fiksu ja kiltti!
     
  2.  
  3. kelari

    kelari Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2006
    Viestejä:
    627
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lataa tästä HJTInstall.exe
    *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi.
    *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi.
    *Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis.
    *Klikkaa Install.
    *Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle.
    *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin.
    *Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
    *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön.
    *Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi.
    *ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä.
    *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.


    Ja loki --> Tänne
     

Jaa tämä sivu