1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Maximum T 800FTA ongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Puis 24.07.2004.

  1. pulppis

    pulppis Guest

  2.  
  3. Huu

    Huu Member

    Liittynyt:
    08.11.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös se ole sama laittaa hakemaan koko taajuusalue minkä viritin kattaa. Tuossa T 800 se ainakin onnistuu
     
  4. Pelleri2

    Pelleri2 Member

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vaan ehdotuksesta pulppis mutta ei löytynyt sieltä.
    Oikeat asetukset 3 muxiin on [bold] 162/6900/128[/bold].
    Automaattlla kävin kaikki 16-256 modulaatiot läpi mutta olennainen asetus taisi olla tuo 6900 mitä ei ollut maximum digiboxin hakuasetuksissa.

    Lisäisin vielä että soneran kaapeliverkossa pitää ostaa oma kortti sateliittin käypänen canal+ kortti ei näy verkossa.
     
  5. Valinta

    Valinta Member

    Liittynyt:
    08.09.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen tapellut jo puolisen vuotta tuon Maximumin kanssa. YLEn tekstitystä en muista nähneeni siinä aikoihin ja nyt kesällä katosi EPG ja muut.

    Kotona pariin kertaan olen sen päivittänyt ja Gigantissa kahteen otteeseen käytetty. Toimiihan se sen jälkeen kymmenen minuuttia tms, kunnes kohta taas kadottaa nuo.

    Kun koettaa saada rahojaan takaisin tai uutta boxia tilalle, niin yllättäen Gigantin kahden vuoden takuu kääntyykin siihen ettei niin voi tehdä.

    "Tuota mallia ollaan myyty tuhansia, eikä tuommoisia ongelmia ole kellään ollut. Yhtään ei takaisin ole tullut. Eiköhän vain päivitetä uusin softa, kyllä se sitten korjaantuu" -sanoo myyjä hämmästyneenä.

    Eli takuuseen eivät suostu ottamaan, aina vaan yrittävät uutta päivitystä ajaa vaikka tarjottaa että ottaisivat saatana huoltoon sen tai maahantuojalle tai mihin tahansa pois silmistä. Lähin Giganttikin on 40km päässä, joten ei siellä huvita joka viikko käydä kun autoa ei omista.

    Tuosta uudesta päivityksestä;
    Onko se kellään ratkaissut ongelmia? Edes tuota EPG-juttua?

    Ei uskalla itse sitä päivittää kun tuntuu suurimmalla osalla tulleen eteen entistä isommat ongelmat. Jos enemmistöllä se on onnistunut, niin otan sitten itsekin riskin ja päivitän oman leluni. Joten kaikki jotka päivityksen ovat tehneet, niin kertokaa miten meni.
     
  6. sigu

    sigu Member

    Liittynyt:
    17.04.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuntuu olevan nuo päivitykset aivan turhia. Tuo 5.02 päivitys korjasi ylen tekstitykset niin, että ne tulevat ilmeisesti kaikki ja ajallaan - jonkin aikaa, kunnes ne häviävät kokonaan samoin kuin menugrafiikka, EPG:stä puhumattakaan.

    Katsellaan nyt muutama päivä, jonka jälkeen mä heitän koko paskan vesilintuna jordaniin ja laitan vähän enemmän rahaa kiinni kunnon boxiin.
     
  7. Pelleri2

    Pelleri2 Member

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla nyt on ollut käytössä toi vähän aikaa
    ja kyllä EPG data löyty ihan ok.

    ylen tekstit kyll mättää pahasti..
    mut hyvää ja halpaa ei vieläkään ole keksitty...
     
  8. jjarven

    jjarven Guest

    Hassua.. Olihan sulla varmasti 5.02 firmware? Nimittäin tällä versiolla Oulun alueella ollut viimein taas kaikki kunnossa. Tekstitykset pelaa, EPG pelaa (sikäli kun lähetyspäässä se vain toimis)
     
  9. Valinta

    Valinta Member

    Liittynyt:
    08.09.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kohtalon ivaa, mutta kun eilen ajattelin päivittää uuden softan, niin siirtäessäni digiboxia tietokoneen läheisyyteen onnistuin hajottamaan koko boxin.

    Ilmeisesti muuntaja otti itseensä kun sitä kaapin takaa irrotin, sillä virtaa ei enää koko laitteeseen tule ja muuntajaa ravistaessa kuuluu selkeästi jonkun osan irronneen siitä.

    Tänään olisi tarkoitus viedä boxi huoltoon kun takuun pitäisi uusi muuntaja korvata. Samallahan saan päivitettyä ammattilaisen käsissä koko laitteen. Jänskää...
     

Jaa tämä sivu