1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Master Of Orion3

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Atsaloom 19.07.2003.

  1. Atsaloom

    Atsaloom Regular member

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heips.
    Mitä mieltä asian harrastajat on ollut MOO3:sta?
    Itse pelailin aikanaan ihan tajuttomasti MOO1sta ja MOO2sta, mut en oo viel jaksanu/ehtinyt kokeilla MOO3sta. Se on lojunut tossa hyllyssä jo kohta pari kk:ta.
    Eli onko MOO3:nen jatko-osana nimensä veroinen?
     
  2.  
  3. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    heh.. ihan sama juttu, laitoin pelin silkasta lojaalisuudesta ennakkotilaukseen ja kun lueskelin noita kokemuksia pelistä niin ei ole tullut edes asennettua vielä.
     
  4. Atsaloom

    Atsaloom Regular member

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olen kanssa silmäillyt pelistä noita arvosteluja. Olen saanut niistä vähän kaksipiippuisen kuvan asiasta: Olen käsittänyt että MOO3sen suurin huonous/heikkous on siinä, että se olisi liian vaikea, mikä taas ei omasta mielestäni ole yhtään huono asia, päinvastoin lisää vaan mielenkiintoa. Kyllähän toi on saanut jotain 70-85 pistettä arvosteluissa, missä siis on haukuttu peliä liian vaikeaksi. Mutta Mikrobitti tais antaa sille jotain 92-94 pistettä (jos en aivan väärin muista).
     
  5. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siihen muuten ilm. on jo patchi tullut ulos joka parantaa yleistä pelattavuutta ja helppejä yms. en ole vielä ehtinyt itse koettaa.
     
  6. Spotter77

    Spotter77 Guest

    Älä helvetissä kokeilekkaan. En ole todellakaan niitä ensimmäiseksi peleistä valittavaa kastia. Yleensä pelaan bugistakin peliä hymyissä suin, sillä aina bugin voi jotenkin kiertää, mutta MOO3 on yksinkertaisesti lähes pelikelvoton floppi. Järkyttävä P...a. En todellakaan usko että mikään päivitys sitä tulee pelastamaan. Perusrakenne on jo mätä.

    Päivitin pelin vähän sen jälkeen kun päivitys julkaistiin. Eipä peli enää toiminut sen jälkeen. Säilytän peliä enää sen takia, jos vaikka joku julkaisisi jonkun toimivan moodin.

    Hanki mielummin [bold]Galactic Civilisations[/bold]. Sitä jaksoi takoa pitkän tovin. Peli toimii huomattavasti paremmin putteista huolimatta, vaikka ei se mitään megalomaanisia avaruustaisteluita tarjoakkaan.

    Edit: typoja pois
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.07.2003
  7. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos oikein muistan lukeneeni, niin se patchi muuttaa koko pelin rakennetta aika raakasti. ja jos se päivitys oli quicksilverin sivuilta niin kyllähän se silloin pitäisi toimia..? ja kyllähän se minullakin tuossa hyllyssä alkuperäispakkauksena makaa, kun viitsisi/ehtisi edes asentaa..

    ko. pelin ohjekirja oli muuten aika humoristinen tapaus :)
     
  8. Easycola

    Easycola Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2002
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Omat kokemukset muutaman kuukauden takaa oli ihan ok, vastasi aikalailla sitä mitä odotinkin, grafiikallahan ei ko pelissä herkutella, mutta strategiaan saa sitten uppoutua senkin edestä. Bugeja kyllä, mutta ne minun pelaamista ainakaan suuremmin haitanneet sen jälkeen kun olin vähän etsiskellyt mistä moiset johtuivat. Tästä esimerkkinä, ei muuten ensimmäinen peli missä tapahtunut todella paha lapsus maksimi tallennusten määrässä...:) Tuli muistaakseni pelattua läpi joka vaikeustasolla, itse suosittelisin heti ensialkuun hakemaan MoO konkareiden tekemiä modeja niihin pelin asetuksiin, löytyy aikalailla.
     
  9. Lucky_d

    Lucky_d Member

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oikeastaan pahin ongelma MOO3'n kanssa on se, että se ei varsinaisesti ole "peli", vaan simulaattori. Puhdasverinen sellainen. Siinä on tehty kaikki mahdollinen, jotta se olisi mahdollisimman realistinen, pelattavuus, ja yleensäkin se hauska pelikokemus, tuntuvat puuttuvan täysin.
     
  10. CheG

    CheG Member

    Liittynyt:
    11.06.1999
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moo3 oli kyllä suurenluokan pettymys... piti heti instata moo2 takaisin.
     
  11. Spotter77

    Spotter77 Guest

    Tietääkö kukaan pachiä tai kikkaa, jolla MOO2:n saisi toimimaan kunnolla Windows 2000:lla.

    Pelihän toimii muuten hyvin, mutta joillakin on hiiren kanssa ongelmia. Kokeilin myös vanhaa Dos-pohjaista serialihiirtä, mutta kun ei.
     
  12. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @ Spotter77 -> koitas ottaa grafiikan kiihdytys sieltä näytön "vianmääritys" välilehdeltä pois kokonaan käytöstä. siten sain itse moo2:sen pyörähtämään w2k:ssa ongelmitta.
     

Jaa tämä sivu