1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mani Admin Pluginista kysymys..

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi karb0 16.02.2007.

  1. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ratkaistu, lukekaa alempaa
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2008
  2.  
  3. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saatiin siis toimii et kaks adminii, ja mulla aukee se admin menu nyt kans. Mutta nyt on semmonen ongelma, että se menu ei toimi kunnolla, koska kun painan mitä vaan numeroa, niin adminmenu sulkeutuu consoleen tulee: "FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cmd"
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2008
  4. jammi65

    jammi65 Guest

    kun jokkut teistä tietääkin niin paljon ni hei vitsi mistä sivulta löytyis niinku mani admin pluginin asentamiseen en oo varma onko mulla sitä ja mulla on niin huono konees tää etsi kun se kysyy sana tai lause tiedostotta ja tällee mut öööö...... ois kiva jos löytyis suomen kielinen ohje sivu josta asennetaa se katokkun en osaa hyvin englantia oon vasta kolmannella :D
     
  5. jammi65

    jammi65 Guest

    kun sä noin hyvin tieät ni auta mua täs niinku mistä lataan mani adminin?!ja suomeks se sivu ois kiva-.- nopeita vastauksia!!!!!!!
     
  6. jammi65

    jammi65 Guest

    no oo onnellinen et see oot saanut manin kun en ite tie mistä lataan!!!!:(
     
  7. jammi65

    jammi65 Guest

     
  8. matty8

    matty8 Member

    Liittynyt:
    13.10.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin siis tätä onkin jo varmaan aiemmin kysytty mutta tässä pari mitä haluisin serverille toimimaan:

    -En pysty slayaamaan. Jos laitan ma_slay niin kyseinen pelaaja ei kuole vaan kosahtaa vaan ja jatkaa peliä.

    -Rank/stats ei toimi. Sanoo vaan jotain että odota seuraavaan kierrokseen tjmp.

    Kiitos jo etukäteen. :=)
     
  9. matty8

    matty8 Member

    Liittynyt:
    13.10.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja sitten kukaan ei pysty käyttämään sitä valikkoa mikä aukeaa vasempaan reunaan. (esim. TK jälkeinen valikko, jossa forgive yms.)
    Itse voin käyttää mutta muut eivät....
     

Jaa tämä sivu