1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Maksullisia kanavia ilman kuukausimaksua?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi ooiu 24.01.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. vaylinle

    vaylinle Guest

    Laitoin yksityisviestiä teille Rajala ja McKoira.
     
  2.  
  3. Duukie

    Duukie Member

    Liittynyt:
    28.01.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pystyisikö saamaan yksityisviestin vaylinle? Please.
     
  4. Pena33

    Pena33 Guest

    kUINKAHAN MONI TEISTÄ MENI LANKAAN Canalin fiiluja ei ole nyt missään?
     
  5. pessi89

    pessi89 Guest

    Mullekki vois laittaa tietoja privana, jos joku vaan kerkee...
     
  6. hiost

    hiost Regular member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    113
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tosiaan niin, ettei M2 korttia kannata enää tilata? Tuskin ihan lähikuukausina menee vanhaksi. Pystyykös M2:lla purkamaan sitten tämän uuden koodin? Ja kuinka kauan uskotte M2 olevan vielä käytössä?

    Pitää vain varmistaa ennekuin tilaan kortin ja ohjelmointilaitteen, ettei tule turhaa ostosta.
     
  7. Pena33

    Pena33 Guest

    Ensinnäkin tämä piratti homma ei ole mitään varmaatouhua, sinun kysymyksiin ei kukaan voi vastata varmuudella kun kukaan ei sitä tiedä.
     
  8. Jazu90

    Jazu90 Member

    Liittynyt:
    23.10.2004
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimiikos tuo itse ohjelmoitava kortti myös kaapeli (DVB-C) boxeissa vai pitääkö minun ostaa sellainen tavallinen antenni (DVB-T) boxi?

    Millainen kortti minun tulisi sitten ostaa että se olisi yhteensopiva myös tuon uudemman tulevan standardin kanssa? Vai täytyykö minun vain ostaa tuo vanha M2-kortti ja odotella milloin se ei enään käy ja ostaa vasta sitten tuo uudempi kortti? Mikä muuten on tuo uudempi kortti standardi?
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2005
  9. Pena33

    Pena33 Guest

    Juuri nyt ei toimi mikään pirattikortti CanalDigitaalin kanavissa Ja mitä tulee kaapeliboxeihin mitä olen kuullut niin on ainoastaan jossain Vaasan seuduilla toiminut.
    Tulevaisuutta on aika vaikea mennä arvailemaan.

     
  10. hiost

    hiost Regular member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    113
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos digibokseilla mahdollista katsella viasatin kanavia? Sivuilla näyttäisi olevan 30 kanavan luettelo, että kanavia ainakin löytyisi...
     
  11. MrX83

    MrX83 Guest

    Ei pysty. Pitää olla lautanen ja Viasatin hyväksymä viritin.
     
  12. hiost

    hiost Regular member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    113
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Millos MII:een on viimeksi uutta koodia pukannut? Ei tällähetkellä näytä ainakaan olevan missään. Kuinkas usein nuo koodit sitten vaihtuvat? viikon välein vai harvemmin? Uusien koodien tulo näyttää kestävän päivistä viikkoihin.

    Saakos canalin omasta kortista itse otettua nuo uudet koodit talteen jotenkin?
     
  13. Pena33

    Pena33 Guest

    Kodit on nykyisin vaihtuneet viikottain paitsi nyt.

    Toiseen kysymykseesi vastaan että ei pysty ottamaan Canalin omatakortista, jos pystyisi ei koodejakaan tarvitsisi odotella.
     
  14. juppepupu

    juppepupu Member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muilta keskustelupalstoilta olen saanut sellaisen kuvan , että monien piraattiporukoitten MK:t olivat peräisin cas 3 korteilta , jotka kaikki kuoletettiin viimeisimmässä koodinvaihdossa . Huhu liikkui että että tita2 porukalla olis toimiva MK , tiedä häntä . Toimivia filuja ei ole ainakaan näkynyt millekään kortille . Norjassa toimii vielä peruspaketti , siellä kun on vielä noita vanhoja orkkis cas3 kortteja jakosassa ... Odottelusta saattaa tulla piiiiiitkä .
     
  15. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Topiikin aloittajlle vinkki... Mene YIT Primatellille töihin asentajaksi niin saat työsuhde etuna kortin joko t tai c mallin boxille jolla näkyy kaikki kanavat ilmaiseksi. Toki muitakin asennusfirmoja on olemassa, ja on 100 prosenttisesti laillista touhua. tämmönen offtopiikin kaltainen vinkki vain.
     
  16. hiost

    hiost Regular member

    Liittynyt:
    23.09.2003
    Viestejä:
    113
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä kaikkialta noita koodeja voi latailla? Stoppiin taitaa tulla aina ekana, mutta jos joku tietää muita paikkoja josta voisi uusia koodeja mahd saada, niin pistäköön vaikka privaa.

    Eikö yksi ketju olisi hyvä, jossa ilmotettaisiin aina uuden koodin saapuminen?
     
  17. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laittakaa tänne kans privaa, jos on tietoa MII-filuista. Tarvetta nimittäin olisi...
     
  18. whoknow

    whoknow Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tännekkin saa laittaa privaa M-II filuista.
     
  19. ja_ni

    ja_ni Guest

    mä olisin ja kiitollinen jos joku viitsisi laittaa mulle tietoa mistä noita koodeja löytyypi!
     
  20. -JF-

    -JF- Member

    Liittynyt:
    04.09.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllähän canalille löytyy filuja!
    17.01.2005 päivitetty
     
  21. -JF-

    -JF- Member

    Liittynyt:
    04.09.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sori..
    16.01.2005 päivitetty
     
    Viimeksi muokattu: 02.02.2005
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu