1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Maksullinen Microsoft Officen Outlook

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi elseppa 21.05.2023.

  1. elseppa

    elseppa Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Hei. Miksi Outlookiin tulee Googlen ikkuna:
    upload_2023-5-21_16-21-46.
    Tuossa näkyy Googlen sähköpostitilini ja kun painaa Seur., kysytään salasanaa. Miksi tämä tulee. En uskalla laittaa sitä, kun en tajua miksi tuo ikkuna tulee. Ei ole koskaan aiemmin tullut. Joskus Microsoft on yrittänyt tyrkyttää ilmaista Outlook 365:ttä. Olenkohan vahingossa ensin klikannut yes tai muuta vastaavaa, joten liittyykö mahdollisesti siihen. MITEN PÄÄSEN TUOSTA IKKUNASTA EROON! Se pompaa joka kerta kun olen klikannut yhden sähköpostin auki. Ei pääse eroon siitä, pomppaa koko ajan uudestaan. Ärsyttävää.
     
  2.  
  3. elseppa

    elseppa Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Outlookin oikeassa ylälaidassa huomasin: upload_2023-5-21_16-30-14.

    Mikä uusi Outlook mahtaa olla? Ei hajuakaan. Minulla on käytössä Windows 10, mutta viittaisiko tuo Windows 11:een tai ilmaiseen Outlook 365:een? Kuka Erkki näistä saisi selvää...
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
  5. elseppa

    elseppa Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kyllä, olen liittänyt jo 2-3 vuotta Gmailin Outlookiin. Ei ole koskaan sen jälkeen tullut tuota ikkunaa. Kun on paremmin aikaa, yritän selvittää: epäilen edelleen Win 11:sta tai Outlook 365:ttä. Aina olen perunut Win 11 -päivityksen. Kiitos vastauksesta.
     
  6. elseppa

    elseppa Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olen asentanut uuden Outlookin ehkä n. 2-3 vuotta sitten. Kiitos vastauksesta.
     
  7. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Kuten sanoin, en tiedä vastausta, mutta noilla tiedoilla epäilisin Googlea/Gmailia enkä Windowsia tai Outlookia.

    upload_2023-5-21_22-6-46.
    Huomasitko, että tuon "Kokeile uutta Outlookia" -valinnan toimintaa on selitetty blogissa, johon oli linkki edellisessä viestissä mainitussa ohjeessa?
    Blogs (microsoft365.com)
     
  8. elseppa

    elseppa Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2007
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    No joo. Blogin sivustolla näytti vähän erilaiselta tuo "ilmoitus/loota", kuin mitä minulla oli (Kaikki palvelut yhdellä tilillä, siis Google-tilillä). Joo, Google se taisi olla. Laitoin salasanan ja jouduin jotenkin palauttamaan oman Google-tilini ja antamaan Microsoftille luvan. Jotain tällaista. Olen tässä samalla tehnyt koko illan yhdelle ihmiselle CV:tä, joten on ollut vaikea keskittyä tuohon Googleen. Nyt lakkasi "loota" pomppaamasta - ainakin toistaiseksi. Kiitos sinulle.
     

Jaa tämä sivu