1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Macbook ja virtaongelma

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi virtualP 12.05.2012.

  1. virtualP

    virtualP Member

    Liittynyt:
    12.05.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro,

    mun mac päätti taannoin tuossa hörpätä hieman kahvia. Päätyi sitten sohvan alle, kun ei enää mennyt päälle. Nykyään toimii kyllä ihan moitteettomasti, kunhan en vain painele nappuloita. Eli menee päälle, touchpad toimii (olen mm. noutanut dropboxin välityksellä tiedostoja koneesta) mutta jos vahingossakin painelen jotakin näppäintä niin Zip. Nukahtaa siihen paikkaan. En saanut hirveästi putsattua kahvia pois, kun ei työkalut riittäneet kaikkien ruuvien avaamiseen.

    Olisiko täällä sellaisia neroja, jotka tietäisivät mikä vikana? Voin tuohon kyllä uusia osia ostella ja asennella, mutta tietämys ei ihan riitä tällaisen ongelman ymmärrykseen. Kunhan saan aikaiseksi ostan usb-näppiksen ja katson miten pelittää. Tällä hetkellä ei ole varaa mennä ammattilaisilta kysymään, kun ne riistävät siitä keskustelustakin jo rahaa enemmän kuin minulla on antaa eikä tämä nyt ole mikään hengenhätä :)
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Varmaan on ainakin näppäimistö pilalla jos ei muutakin. Kannattaa kokeilla sitä ulkoista näbistä ja varmuuden vuoksi kopioida kaikki tärkeät tiedostot turvaan muualle. Mäkeistä en osaa paljon sanoa mutta saattaa tosiaan tulla kalliksi tuon huollattaminen.
     
  4. teijoster

    teijoster Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos meisseli pysyy kourassa niin Youtubeen:
    macbook keyboard replacement

    osan hinnasta en tiedä.
     

Jaa tämä sivu