Monesti luulen ymmärtäväni, mutten aina enkä kaikkea. Haluatko vihjata, että kirjoittamaani tekstiä on vaikea ymmärtää vai että siinä on väärää tietoa? Joskus eri asia mitä myydään ja mikä on speksin mukaista. Katso vaikka Wikipedian artikkeli http://en.wikipedia.org/wiki/DDR2_SDRAM ja kerro, mikä siinä on väärin, jos mielestäsi jokin on.
Rauhoitus nyt Insinööri.Ei tommoisesta luulisi,ei ainakaan pitäisi noi kireälle itseään vetää täysin turhasta.Vai onko siellä se luokan Ego joka ei mahdu sun kanssa samaan huoneeseen ittesi kanssa??
Enpä ole muistanut seurata tätä ketjua, mutta tännehän on näköjään tullut vielä lisää hömppäkommenttia Fuelpump:lta. Tuosta en taas näköjään ymmärrä juuri mitään. Olen mielestäni ihan rauhallinen, enkä tietääkseni ole vetänyt itseäni alkuunkaan kireälle. Egonikaan kanssa ei ole ollut isompia ongelmia, tietääkseni. Sen sijaan itse et tunnu nyt puhuvan lainkaan itse asiasta, vaan pelkästään sen vierestä?! Aiempi kommenttisi viittasi siihen, että väitteissäni oli jotain väärin (tai ainakin itse sen niin tulkitsin) ja mielelläni korjaisin antamani väärän tiedon, jos sellaista on. Jos taas tarkoitus on vain kommentoida minua tai egoani, niin siitä vain, mutta tämä keskustelu ei ole siihen oikea paikka. Egoni kyllä kestää sen, että joku tuntematon heittää outoakin kommenttia, mutta tee se mieluusti niin, että asiat eivät sotkeennu.