1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

M:Radeon HD 3850, virtalähteitä yms. (Järvenpää)

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi Eldorad0 24.10.2009.

  1. Fuelpump

    Fuelpump Member

    Liittynyt:
    23.09.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jabbelle-Kyllä niitä on olemassa ja ihan myynnissä,siis noita DDR2 400Mhz muisteja usko pois vaan..
     
  2.  
  3. Fuelpump

    Fuelpump Member

    Liittynyt:
    23.09.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sä olet näköjään ainakin kiinnostunut eri asia on ymmärrätkö itse kirjoittamastasi,insinööri?
     
  4. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Monesti luulen ymmärtäväni, mutten aina enkä kaikkea. Haluatko vihjata, että kirjoittamaani tekstiä on vaikea ymmärtää vai että siinä on väärää tietoa?

    Joskus eri asia mitä myydään ja mikä on speksin mukaista. Katso vaikka Wikipedian artikkeli http://en.wikipedia.org/wiki/DDR2_SDRAM ja kerro, mikä siinä on väärin, jos mielestäsi jokin on.
     
  5. Eldorad0

    Eldorad0 Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    341
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vielä myynnissä HD 3850 + virtalähteet!
     
  6. Paatick

    Paatick Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näyttiksestä voin tarjota 30€
     
  7. Fuelpump

    Fuelpump Member

    Liittynyt:
    23.09.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Rauhoitus nyt Insinööri.Ei tommoisesta luulisi,ei ainakaan pitäisi noi kireälle itseään vetää täysin turhasta.Vai onko siellä se luokan Ego joka ei mahdu sun kanssa samaan huoneeseen ittesi kanssa??
     
  8. Eldorad0

    Eldorad0 Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    341
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei lähde 30€.
     
  9. Balduin

    Balduin Member

    Liittynyt:
    01.01.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitoin YV:tä tosta näyttiksestä.
     
  10. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Enpä ole muistanut seurata tätä ketjua, mutta tännehän on näköjään tullut vielä lisää hömppäkommenttia Fuelpump:lta.

    Tuosta en taas näköjään ymmärrä juuri mitään. Olen mielestäni ihan rauhallinen, enkä tietääkseni ole vetänyt itseäni alkuunkaan kireälle. Egonikaan kanssa ei ole ollut isompia ongelmia, tietääkseni. Sen sijaan itse et tunnu nyt puhuvan lainkaan itse asiasta, vaan pelkästään sen vierestä?!

    Aiempi kommenttisi viittasi siihen, että väitteissäni oli jotain väärin (tai ainakin itse sen niin tulkitsin) ja mielelläni korjaisin antamani väärän tiedon, jos sellaista on.
    Jos taas tarkoitus on vain kommentoida minua tai egoani, niin siitä vain, mutta tämä keskustelu ei ole siihen oikea paikka. Egoni kyllä kestää sen, että joku tuntematon heittää outoakin kommenttia, mutta tee se mieluusti niin, että asiat eivät sotkeennu.
     

Jaa tämä sivu