1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Luxor LUXDV705 Dvd/Divx player

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Hans84 10.12.2005.

  1. zaragoza

    zaragoza Member

    Liittynyt:
    09.10.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LUXOR DV705
    Kiitoksia tonalt.
    Näiden DivX / Xvid- soittimien kanssa on huomattu paljon puutteita nimenomaan tekstityksen kanssa. Esim.;
    -Mikä tiedostomuoto.. sub / txt
    -Pitääkö tekstitys olla samanniminen, kuin video

    Kerroit, että teksti on selkeä, siihen liittyen on paljon mielipiteitä, esim.;
    - Onko teksti harmaalla pohjalla?, jos on, saako sen harmaan poies.
    - Voiko tekstin kokoa säätää.
    - Kuva tekstityksestä olisi mukava nähdä

    - MP3; kuinka pitkiä nimiä näyttää?

    Sitten kuulemma MEDIATEK- piiri on se ainoa oikea ja paras, sehän selviäisi avaamalla kotelon ja katsomalla, mutta ehkä joku on jo senkin tutkinut.

    PÄIVITYSTUKI olisi erittäin tärkeä;
    - Koko ajan kehitellään uusia koodekkeja. Jos tälle laitteelle ei löydy päivityksiä, niin pientä harmiahan siitä seuraa myöhemmin.
    - Mistä löytyisi tukisivut, tai jotain tukea..

     
  2.  
  3. tonalt

    tonalt Member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    .sub olen testannut itse toimivaksi, joku mainitsi myös .srt toimivan.
    Olen pitänyt tekstin samannimisenä, en ole edes kokeillut eri nimistä. Ja luulisin että on oltava samanniminen.
    Divx-leffoissa teksti on harmaalla pohjalla. Harmaata ei saa pois ja tekstin kokoa ei voi säätää. Soitin ei ole enää minulla, joten en voi ottaa kuvia tekstistä tai muustakaan. Mutta minä olen tyytyväinen tekstin kokoon. Esim. LG:n soittimessa tekstin koko oli paljon pienempi.

    En ole testannut.

    Tuki on olematon mutta suosittelisin tuon 49€ maksaan, jos tuolla hintaa vielä jostain saat.
     
  4. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin 4 Gb SD-muistikortin. Se toimii hyvin Luxor LUXDV705 soittimessa. Tai ehkä ei niin hyvin, sillä elokuvan latausaika on 28 sekunttia. Ja pikakelaukset eteen- ja taaksepäin tökkivät, eli kuva pysyy paikoillaan vaikka sekunnit liikkuvat. DivX tekstit (SUB ja SRT) näkyvät hyvin, vaikka joitakin voi ärsyttää tekstityksen taustaväri. Taustaväriä ei näy, jos tekstitys on mustalla pohjalla.
     
  5. tonalt

    tonalt Member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minkä merkkisen muistikortin? Ja formatoitko sen uudestaan FAT32:ksi?
     
  6. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin Transcend 150x 4 Gb SD-muistikortin hintaan 89 euro. En formatoinut, koska kortti oli valmiiksi formatoitu FAT 32.
     
  7. perk3le

    perk3le Member

    Liittynyt:
    09.03.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla tuli tolla luxor dv705 parin kuukauden jälken semmonen ongelma että se ei suostu enää avaamaan levykelkkaa, painoi mitä nappia tahansa. Ja samaan aikaan katos äänet leffoista. Ja nämä tapahtui aivan yllättäen. Katsoin leffaa ja ajattelin vaihtaa toiseen, mutta enpä vaihtanukkan ja kun sitten yritin katsoa sisälllä olevaa leffaa uudelleen, oli siitä äänet kadonnut.
     
  8. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Joo toi kuulostaa tutulta...se on ammattitermein sanottuna rikki :)

    No ei...en tiiä mikä vaivaa, mutta tuskin se on vain seonnut. Ei muuta kuin takuukorjaukseen.
     
  9. tonalt

    tonalt Member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tyttöystävän vehkeeseen tuli kans tuo ongelma, että kelkka ei meinannut enää aueta. Mutta kun veti töpselin irti ja kokeili uudestaan, niin taas rupes pelittään. Ihme homma.
     
  10. perk3le

    perk3le Member

    Liittynyt:
    09.03.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Päätin koittaa tota töpselin irti vetäsyy ja sehän autto, taas toimii normaalisti. Eipä ois mulla tullu ikinä mieleen tommonen korjaus tapa. Ihme homma tosiaan...
     
  11. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Eli se olikin tiltissä :)
    Joku raja-anturi sekoillut tai firmwaressa bugi. Hyvä tietää jatkossa jos vaikka sama ongelma tulee itsellä vastaan.
     
  12. mandape

    mandape Member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuvia sisuksista:
    http://tinyurl.com/y9boap

    Palautettu Giganttiin, nyki älyttömästi, ei tunnistanut levyjä ja muutenkin ihan turha vehe.
     
  13. sonysti

    sonysti Member

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pikku vinkki:Hävitä äkkiä se romu :/
    Itellä sama soitin ja alko ongelmat samalla lailla,nyt ei tule laitteeseen virtaa ollenkaan mutta dvd pyörii sekalaisilla nopeuksilla käynnistettäessä :)
     
  14. missme

    missme Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmia laitteen kans..
    aikaisemmin näyttänyt noita kotipolttoisia mut nyt alkoi vaan pyörittää niitä ruudussa eli kuva pyörii - kaupan tavara näkyy normisti. Onko kotikikkoja?
     

Jaa tämä sivu