Ite oon nähny kymmenkunta tokan kauden jaksoa ja muutama oli kyllä ihan silkkaa ajanhukkaa (esim. recap-jakso). Pitää kattoa kyl loppuun asti enne ku menee tuomitsemaan. Eka kausi oli kaiken kaikkiaan loistava=)
Vaikka sarja on ihan utopistinen niin eka tuotantokausi oli hyvä, mutta toisella tuotanto kaudella sarjan taso laskee minusta kyllä huomattavasti ja käsikirjoittajat on sanonu suurimpiirtein että eivät itekkään tiedä vastauksia lostin lukuisiin mysteereihin eikä niitä välttämättä paljasteta ikinä ja sarjaa tehdään nii kaun kun se on kannattavaa. Eli vastauksia mysteereihin voi odotella sitten kun katsojaluvut on tippunu nolliin.
Todella hyvä sarja mutta aika hyvää tuuria niillä kun löytää kiloittain sitä ruokaa.. siis 2. tuotantokaudessa.
Joo kyl LOST on paras sarja tällä hetkellä ja täysin koukussa olen...(sopranos, oz, deadwood on tosin myöskin hyviä)
Muuten eritiiäin hyvä, mutta harmittaa sen loppumattomuus ts Lost on suunniteltu saman lailla kuin kauniit ja rohkeat. =(
Nyt olis palvelu taas toiminnassa. LOSTin 1. jakso tulee nettiin 5.10. mutta esim. Grey's Anatomy olisi jo katseltavissa. Olisko jollain jo ratkaisua, miten palvelun saa taas toimimaan täällä pohjolassa? Ei nimittäin toiminut kun eilen koitin (ainakaan löytämilläni proxeilla), ilmoitti aina virhettä: jaksoja ei juuri nyt saatavilla, kokeile myöhemmin uudelleen. Niin, ja pirun nihkeesti niitä jenkkiläisiä proxeja löytyy. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta.
proxyistä en niin tiedä, mutta Lost Season 3 episode 1 tuli just katteltua. Meno jatkuu kummallisena ja kysymyksiä tulee vain lisää. Lost on kuuminta hottia! edit: en sitten malttanut odottaa useampaa jaksoa
no sepä tänkin sarjan ajaa kohta tuhoon kaiken maailman salaisuukisa ja kysymyksiä on kohta niin paljon ettei niistä ota enää erkkikään selvää. kyllä pitäisi jo kohta alkaa tulla kunnon juonipaljastuksia.
kyllähän niitä pikkuhiljaa tuleekin, viimejaksossa paljastui taas yksi iso juttu Lost.S03E02 siis.. aika palkitseva sarjahan tuo on ollut tähän asti ja ei nyt vielä tuomita "ikuiseksi", kun vasta kolmas kausi menossa?
Tämäkin todella hyvä sarja, vihasin joskus mutta olen alkanut seuraamaan.. en ole alusta asti seurannut.