Hehe. Kyllä tuota MX518 hiirulaista näkee aika monella pelaajalla. Jopa aika moni näistä PRO-pelaajista tyyliin esim. CS:ssä jne käyttää joko MX518 tai DiamondBackia. Itse käyttänyt MX518 siitä lähtien kun se tuli ja välillä vaihdettiin kaverin kanssa hetkeksi päikseen kokeiltaksemme eroja, ja kyllä molemmat kaaduttiin tyylikkäästi MX:n puolelle pelien suhteen. MX toimii myös varsin mainiosti toimisto-/nettihiirenä johtuen sen toiminnoista: - Eteen- ja taaksepäin - Sovelluksen vaihto lennosta - Porrastettu senssin säätö (jonka voi itse määrittää SetPointissa) OFF-TOPIC Kynttilänä kakkuun voisin kertoa vielä hieman off-topickina, että toimii erinomaisesti yhteen Logitechin Multimedia Keyboard Eliten kanssa (nykyinen näppikseni). Ko. näppiksessä on F-nappien toisena vaihtoehtona tietty toiminto, joka: - Avaa tietyn ohjelman (office + 4 omaa) - Eteen- ja taaksepäin - Tulostus - Tallennus Lisänä vielä: - Suosikit-kansio - Avaa Kotisivu - Multimedia-napit (soita, stop, seuraava, edellinen jne) - Avaa ensisijainen soitin - Äänenvoimakkuus - Sähköposti - Messenger - Laskin (äxDEE) - Sleep-tila - Zoom-napit (esimerkiksi tekstin koon muutamiseen nettisivuilla) Nuo toiminnot ovat vielä muistaakseni täysin muokattavissa oman pään mukaan. EDITTI: Anti-Typo
No mulla ollu tää mx518 jo n. kuukauden, hyvältä tuntuu ja ainakaan itsellä ei ole ollut ongelmia SetPointin kanssa...
Mulla kans ollu mx518 reilu 1,5 vuotta ja tosi tyytyväinen oon ollu. Pysyy hyvin mukana kaikissa peleissä. Suosittelen.
Itsellä ollut MX518 hyvän aikaa...kerrassaan mahtava hiiri,toimii kuin unelma.Hyvä kädelle,nopea reakointi,selailuun aivan mahtava jne.Razorin hiiristä en tiedä,kun vain yhtä olen koittanut,joka tuntui hirveen kapeelta kädelle.Sen takia,miksi pidän mx518 parempana onkin juuri se,kuinka se soveltuu kädelle ja pelaamiseen.