Terve! Ostin Logitechin MX Revolution hiiren. Ongelmana on se että kun asensin tuon SetPoint-ohjelman (josta pitäisi pystyä muuttamaan hiiren näppäinasetuksia)niin ohjelmasta puuttuu kokonaan tämä "oma hiiri" välilehti. Vain "työkalut" välilehti on näkysällä. Olen yrittänyt uudelleenasennusta, päälleasennusta mutta mikään ei ole auttanut. Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi neuvoa. Kiitos jo etukäteen!
ootko kokeillu uudelleen yhdistää uudelleen? eli connectia vastaanottimesta ja hiirestä. joskus jää "vajaaksi" se yhteys. Onko setpoint päivitetty kans uusimpaan?
Kiitti avusta, mutta... Hiiri toimii kyllä ihan mainiosti, mutta asetuksia ei siis pääse säätämään. Eikä tässä langattomassa hiiressä/lähetinyksikössä ole mitään "muodosta yhteys tms" painiketta? Eikä ole mitään connectia. Uusin SetPoint on asennettu, koitettu myös vanhaa versiota.
Pari kertaa olen taistellut Revolutionin kanssa tuosta. Elikkäs voisit kokeilla connect utility ohjelmaa mikä tulee ajureitten mukana. Jos se ei auta nii vaihtelet vaan lähetintä usbista toiseen kunnes se asentaa oikeet ajurit kyseiselle hiirelle. Näin minulla tuli my mouse tabi näkyviin.