Jaa, minkä koodin? Ei pyytänyt missään vaiheessa... EDIT: Ja sitäpaitsi tuohon samaan Bluetooth-vastaanottimeen pystyy ilmeisesti yhdistämään muitakin laitteita, ei pelkästään MX5000:n.
Setpointin asennuksen yhteydessä ainakin minulla yhdisti laitteet tunnussanalla keskenään(ei kai käyttiksestä voi johtua, en tiedä?). Ja toki saa muitakin laitteita kuten kännykkää ynnä muuta, mutta minulla ainakin näppäimistön pätkiminen johtui täysin nokian PCsuitesta. Joten jouduin siitä poistamaan täysin BT-yhteyden käytöstä.
Äkkiseltään tuntuis, että nyt minunkin kohdallani noi pätkimisongelmat johtui PCsuitesta (taisi ongelmatkin alkaa jotakuinkin silloin, kun asensin PCsuiten, näin muistelen). Elikkä otin bluetoothin pois käytöstä PCsuitesta (käynnistä PCsuite -> Yhteyksien hallinta -> ruksi pois Bluetoothista (molemmista) -> Sulje) Raportoin jos vielä pätkii. Etäisyys BT-tikkuun näppiksestä ja hiirestä noin 2m ja tikku on tietokoneen keskusyksikön päällä, kaapelimodeemin vieressä ja 10cm päästä stereon kaiuttimista.
Nyt tänään setpoint ehdotteli päivityksien lataamista ja samalla tuli myöskin bluetooth tikulle uusi firmware. Ongelmia ei oikeastaan ole ollut moneen kuukauteen. Uusissa ajureissa oli myöskin joitakin uusia ominaisuuksia, kuten windows näppäimen ja caps lockin lukitus, mutta nettiradion listoja ei pysty vieläkään selailemaan kun wmp:llä.
Melkein päivittäin jotain ongelmaa näppäimistön kanssa... Milloin mitäkin, esim. joku nappi jää "pohjaan", yhteys katkeilee, ja todella useasti delete-näppäin ei toimi ollenkaan. Olen kokeillut Setpoint ohjelmiston versioita 3.30, 4.00 ja uusinta 4.24, sekä kokonaan ilman. Myöskin Windowsin (XP) olen asentanut uusiksi pari kertaa, kokeillut vaihtaa bluetooth-donglen etupaneelista koneen taakse, usb-jatkojohdolla, jne. Eikä mikään noista ole auttanut. Nuo ongelmat siis koskee vain näppäimistöä, hiirestä yhteys ei ole katkennut kertaakaan Windowsissa. Myöskin semmoisen ikävän piirteen olen huomannut, että jos joutuu resetoimaan koneen reset-napilla (tai sähkökatkoksen sattuessa) Windowsissa, niin bluetooth yhteys katoaa kokonaan, näppäimistöstä sekä hiirestä. Sen jälkeen kun taas uudelleenkäynnistää Windowsin, niin siinä sitte saakin painella connect-nappeja useita kertoja ja odotella, millonka pääsisi kirjoittamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan Windowsin loggautumis-ruutuun... sama ongelma, jos resetoinnin jälkeen haluaa mennä BIOSsiin tai vaikkapa Vikasietotilaan. Alkaa jo vähän tympimään nuo bluetoothin yhteysongelmat... Edellisessä n. 30 euron perus Wireless:ssa kun ei ollut parin vuoden aikana minkäänlaista ongelmaa yhteyden kanssa. Sinänsä harmi, kun näppäimistö on muuten todella hyvä, etenkin näppäintuntumaltaan, ja laskin hyödyllinen. EDIT: Lisätään nyt vielä se, että ei ole käytössä mitään muita bluetooth laitteita/ohjelmistoja kuin nuo Logitechin...