1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech G25 Racing Wheel

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mkmikko 28.11.2006.

  1. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No meikä osti uutena 230€ ku tilas ajoissa ennen jouluu. Postikulut vielä päälle niin yhteensä 245€.
    Oli kyl hyvät noi mainos tekstit tos myynti ilmotukses

    Sä voit palauttaa ne rattipolkimet samaankauppaan 14vrk sisäl rahat takaisin tyyliin jos tilasit ne netist. Perustuu suomen postimyyntilakiin. Vaikka kauppa ilmoittaisi että käytettyjä ei oteta vastaan mut niitten on pakko ku suomenlaki suojelee heikompaa osapuolta

    Edit: Unohtu multakin puolet tekstist mustaks
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2006
  2.  
  3. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mkmikko mitä mieltä olet, kannattaako hankkia g25?
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2006
  4. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä on kannattava ostos, jos on hyviä pelejä jotka tukeva kaikkia erikoistoimintoja rattipolkimista. Richard Burns rally on todella hyvä jos pääsee vaan alkuun. Ja aluksi saattaa hieman pettyä ostoksesta G25:n kun asetukset on ihan pielessä mutta parin tunnin säädön jälkeen logitechin omalla ohjelmalla pelit rullaavat loistavasti ja pelattavaa löytyy useista eri peleistä. Suosittelen ostoa jos kiinnostusta ja rahaa löytyy
     
  5. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aika paljon pelailen juuri LFS:ää ja GTR2:sta. Pitää harkita hankintaa kyllä joo.
     
  6. jajumi

    jajumi Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2005
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko varma tuosta? Nimittäin äskettäin soitin mikromafialle, josta tuon tilasin. Siellä sanoi puhelimeen vastannut henkilö, että menee jonkin hintarajan yli... Itsekin sitä vahvasti epäilin, mutta minkäs teet?

    Auttaisikohan kuluttaja asiamiehelle soitto? Tai osaisikohan siellä neuvoa miten toimia tuon kanssa?
     
  7. jajumi

    jajumi Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2005
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin lähti ja toivottavasti edes lähelle tuon saisi, koska itselle tuo kuitenkin kustansi 254e ja olen tosiaan sen kolme tuntia sillä kerennyt rälläileen... ;)


    E: punainen unohtu
     
    Viimeksi muokattu: 22.12.2006
  8. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tein tarjouksen privaatis @huuto.net. Vastaile.
     
  9. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ei kaupassa suostu vastaanottamaan niin kannattaa soittaa
    enemmän tietävälle asiantuntijalle tai jollekkin jos todella tahdot palauttaa. Koulussä käytiin meinaan just näit asioita läpi
     
  10. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no kohta menee vähän asian vierestä kun näin tän "keskutelun G25" kun etin hyvää ratti poljinta itelle

    kauppahinta on aina sito osta hetkellä eikä sitä saa muttaa ylös eikä alas tään on fakta tieto mutta pikku kauppiaat luulee tai toivoo että asiakas ei tiedä tätä niin ne "keksii" omia sepustuksi jotta hinta on myyjälle sopiva

    eli jos tilaat esim netistä 100€ tavaran niin ne toimittaa sen 12 päivän päästä jollonka sen hinta on nousut 120€ niin myyjä on pakko myydä se tilauksen teko hinnalla tässä tapauksessa 100€ tosin se toimii myös toisikki päin tilatessa hinta 100€ ostaessa 90€ niin joudut maksamaan ton 100€

    no että ei täysin mettää tää juttu niin kyllä on luksusta pelata 120" kangaalta GT ja Burnout Revenge PS2 tää setti _ olis hyvä mutta köyhänä rakennan G25 vanhaan noja tuoliin jotta ajo nautinto ei kärsisi pitkissä ajo sessiossa :)

    [​IMG]

    ei auto peli mutta tyylikäs isolla kuvalla
     
  11. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika hienoo varmaan pelaa noin ison kuvan kans pelei. Ja jos olis viel yli 2.1 ---> sarja niin kyl tunnelmaa olis
     
  12. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joku tuossa hinnassa mättää. Parempihan se on ostaa oikea auto :)
     
  13. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpä. Toi onkin tarkotettu vaan tosiharrastelijoille joille muutaman sadan G25 on pikkurahaa
     
  14. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tosiharrastajat tekee itse simulaattorinsa.
     
  15. Nocando

    Nocando Member

    Liittynyt:
    24.03.2003
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vastaanpa tähän ketjuun vaikka onkin hautautunut jo ajan taakse.

    Ostin itse G25:n tuossa vuoden alussa ja kivaa on ollut. Olen ajanut NFS Porsche:a, Race Driver 2:sta sekä hivenen GTR2:sta. Mutta voiton kuitenkin vei Live for Speed. Käytännössä en siis muita pelejä ole pelannut.

    GTR2:n ostin ratin vuoksi, mutta en ole yhtään kisaa siinä ajanut (osittain siitä syystä että PC:stäni loppuu pollet jo yksin harjoitellessa).

    PC:ni on kytketty 32" putkitelkkariin ja olen viritellyt sohvan eteen pienestä pöydästä 'kojelaudan' jossa on kiinni ratti ja vaihdekeppi.

    Itse rattiohjaimesta:

    Ratti on varsin hyvä tuntumaltaan, mutta nappeja voisi olla enemmän. Nahkalla päällystetylle ohjauspyörälle on hyvä sijoittaa kädet. Ote on tukeva mutta tarpeen tullessa ratti myös pyörii käsissä kun otetta höllentää.

    Kaksi nappia on kovin vähän. Joskin näistä kahdesta napista toinen on itselläni tällä hetkellä käyttämättömänä. Tämä johtuu osittain siitä, että koska nappeja on niin vähän, ei hyödytä bindata rattiin nappeja joiden 'kaverit' joutuu sitten bindaamaan muualle. Toisessa napissa käytän käsijarrua.

    Ratin takan on alumiiniset vaihdevivut (mikä lie oikea termi), kuten näissä peliohjaimissa on aina ollutkin.

    Hektisessä ajossa äärikulmiin kääntäessä saattavat sormet sijoittua rattiin niin, että kun ratti on lähtenyt ff-moottorien vuoksi pyörimään, on sormet olleet kovilla ratin vääntäessä sormia vaihdevipuja vasten.

    Polkimet ovat nekin varsin hyvät. Kaasupoljin voisi kuitenkin tarvita vähän lisää tuntumaa eli jäykkyyttä. Muualla valitettua poljinten läheisyyttä en itse kokenut hankalaksi.

    Monessa paikassa on myös moitittu vaihdevalitsinta. Se on kyllä selkeästi heppoisempaa tekoa kuin itse ratti. Nappeja ratissa ei ollut riittävästi ollut, mutta vaihdevalitsimen yhteyteen niitä on ympätty useita. Napit ovat kuitenkin hivenen hankalasti yletettävissä vaihdekepin takana. Vaihdekepin joutuu todennäköisesti sijoittamaan pöydän reunalle ratin viereen, jolloin nappeihin yltäminen vaatii pientä kurkottelua.

    Vaihdekeppi itse on heppoisen oloinen, mutta kuitenkin täsmällinen. Vaihteiden vaihto 1-4 pykäliin on varsin nopeaa, mutta toisinaan vitoselle ja varsinkin kutoselle on 'vaikea' päästä. Pakista puhumattakaan.

    Ratti on varsin arvokas, mutta pidän sitä kyllä sen arvoisena. Voimaefektit ovat tehokkaat enkä ole itse pitänyt säätöjä edes täysillä. Klappia ei käytännössä ole ja ohjaustuntuma on tarkka.
     

Jaa tämä sivu