1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech G25 Racing Wheel

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mkmikko 28.11.2006.

  1. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo elikkäs tommosta olisin hankkimassa kun on mikrobitti sitä hyväksi kehunut vaikka hinta onkin aika kallis (230€ halvimmillaan). Minulla ei ole ennen ollut rattia joten minulla ei ole minkäänlaista kokemusta näistä. Pääsisikö tuota missään testaamaan?

    Tässä on sen tiedot ja kuvat(en aijo tuolta hankkia kuitenkaan kun muualta saa halvemmalla mutta tässä tiedot:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1272
     
    Viimeksi muokattu: 28.11.2006
  2.  
  3. olli94

    olli94 Guest

    Juu tuo on kyllä parasta mitä rahalla saa,tuommonen sitä kai pitäis ostaa kerran testasin messuilla ja oli kyllä todella hyvä!!!Mutta se näkyy hinnassa!!!!
     
  4. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo mäkin taisin nähdä just ton digiexpo messuil mut sillon ei ollu viel mitään hajuu et tommosen hankkisin niinpä kävelin vain sen ohi
     
  5. olli94

    olli94 Guest

    Juu digiexpossa kokeilin sitä,muuten ostaisin mutta se on nii kallis!!!!
     
  6. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itekki tuota kaipailen, mutta odotan siihen että hinnat alenee ja saa enemmän käytettynä tuota.

    E: Olli94, jätä nuo huutomerkit vähemmälle.
     
    Viimeksi muokattu: 01.12.2006
  7. Djmushu

    Djmushu Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ite en jaksanut jonotella DigiExpolla tuohon, mutta olisihan se aika lystiä pelata vaikka Need For Speed Carbonia kyseisella ratilla. =P
     
  8. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se nimenomaan ei olisi, on tuossa nfs sarjassa tuntuma ratilla hyvinkin reisillään, paremminkin jossain simulaatiossa kuten GTR:ssä tuo olisi mukava.
     
  9. olli94

    olli94 Guest

    GTR on harvinaisen huono peli.
     
  10. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olet ilmeisesti joskus ajanut muutakin kuin mopoa? Tiedät kuinka auto käyttäytyy? NFS-sarja ei ainakaan edusta lähimainkaan sitä mitä se oikeesti on, eli toisin sanoen. Se mitä et osaa ei tarkota että se on huono.
     
  11. olli94

    olli94 Guest

    Mä olen kuule ajanut autoa vähän enemmän ku sä!!!!ja gtr ei ole oikein aito peli
     
  12. kontsa_

    kontsa_ Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2006
    Viestejä:
    235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä gtr on pc autopelien aatelia kaikki ohjaus avut pois ja pelaamaan
    ei oo kamalan helppoa mutta tosi mukavaa olen sitä mieltä ettei kannata maksaa yli 200 ratista jos meinaa pelata nfs
     
  13. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täytyy sanoa että GTR2 on realistisin autopeli mitä olen kokeillut ikinään. Siis kaikki avut pois kytkettynä ja kovimmilla kaaroilla.

    Mulla on rattina MOMO racing ja silläkin pelaaminen kovimmissa luokissa on vaikeaa.

    Haluttais ostaa tuo G25 mutta taitaa olla vielä liian kallis.

    Olli94

    Sitten kun joskus saat ajokortin niin tiedät OIKEASTI mikä peli tuntuu aidolta ja mikä ei. Aika harvassa ovat ja kaikki PC:lle.
     
  14. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei jessus mitä juttua taas tulee. :)

    Tuo kyllä kiinnostaisi itseänikin todella paljon. Juuri tuon 6-lovisen laatikon ja kytkimen takia. Ja onhan mukava myös ettei ratti natise ja pauku jokaisessa käännöksessä. :)

    Mutta aika hyvin mielestäni noin 12 vuotiaalta tuo räjähtäminen. :)

    :D No juu. Hyvä että oli syntymävuosi nimimerkissä. :D
     
  15. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Richard Burns rally on myös todella aito rallipeli. Vaikka pelailin vähän näppäimistöllä niin silti tuli mieleen hiukan oikealla autolla ajaminen. Tulee toi G25 nyt keskiviikkona ku on sillon synttärit ja kova odottaminen on!
     
  16. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onnea vain. Itse toivoisin joululahjaksi, muttakun kuulokkeet, prossutuuletin, näyttistuuletin ja pelihiirikin on ollut pitkään listalla niin ne ensiksi :)
     
  17. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olisin muuten saanu joululahjaks mut sitten ku on synttärit täs aikasemmin niin saa aikasemmin käyttöön ja joululahjaks saan sit nojatuolin, salihanskat ja kaikkee muuta vähemmän tässä vaiheessa tärkeämpää.
     
  18. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyytipojaksi vielä sitten vähintään 40" teräväpiirto-tv ja kunnon kotiteatteri ja ei sitten muutakuin pelaamaan
     
  19. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tykin ja kunnon äänentoiston kanssa olisi kiva noita ajopelejä pelata. Ja tietenkin pyörää kääntäen. :D
     
  20. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Esimerkiksi vaikka Finnkinoon
     
  21. jajumi

    jajumi Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2005
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä täytyy sanoa, että ei tämä rahan käyttö pysy millään kurissa... Mutta minkäs teet, kun noin houkuttelevia tuotteita valmistelevat! Olin jo tilaamassa verkkokauppa.comista tuohon 299euron hintaa, mutta onneksi googlettelin ja sattui tämä topiikki. Eli kysymys kuuluu, "mikä kauppa myy 230euron hintaan?"

    ps. Itsellä sattuu olemaan 7-kanavainen äänentoisto ja videotykkikin... ;) Jonkin aikaa on ollut tarkoitus ostaa "rallipenki", jotta saisi hieman simulaattorin poikasta rakenneltua kotiin. Saa nähdä miten sitten sen kanssa käy...

    Onko kellään muuten kokemusta tällaisesta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11622?


    Ja vielä hyvää joulunodotusta kaikille!!
     
    Viimeksi muokattu: 11.12.2006

Jaa tämä sivu