1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech Formula Vibration Feedback Wheel

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Rapi2 07.12.2006.

  1. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kokemuksia tästä ratti ja polkimet peliohjaimesta? Olen sellaista ostamassa ja ostan sen jollei jollakulla on huonoja kokemuksia tai [bold]ehdotuksia paremmasta, saman hintaluokan ohjaimesta?[/bold]
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2006
  2.  
  3. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni ei ole tuosta kokemusta, mutta kaverillani on muutamista rateista, tuo mukaan lukien. Ja hän piti enemmän Logitech Formula Force EX- ratista. Paremmat tärinäominaisuudet kuulemma. Force EX-ratti on tosin n.20-30e kalliimpi, kuin Formula Vibration Feedback Wheel. Mikrobitin hintaseurannan mukaan.

    Itse ostin Playstation 2lle Logitechin Driving Force Pro-ratin ja en voi olla muuta, kuin tyytyväinen. Ratti käy myös PClle. Driving Force Pron hinnalla tosin saa ainakin 2kpl Formula Vibration Feedback Wheel-ratteja. Heh..
     
  4. oxygenol

    oxygenol Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä osta! Säästä 10€ lisää ja ostappa Logitech Formula Force GP

    Itse kokeilin tuota formula virbrationia ex-duunipaikalla ja on suorastaan sanottuna surkea. Itse omistan formula force gp ratti+poljin yhdistelmän ja se vie kyllä voiton kevyesti.
    Itse ostin kesällä paikallisesta gigantista hintaan 59€. Kannattaa kysästä gigantista/lähimmästä atk liikkeestä jos sattuisi vielä löytymään.
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2006
  5. Djmushu

    Djmushu Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos 10€ korotuksella saa paremman, niin kannattaa sitten siihen säästää... =)
     
  6. Erajormaz

    Erajormaz Member

    Liittynyt:
    29.08.2006
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ehdottakaas hyvää rattia sylikäyttöön. Hintahaarukka se 30-90€

    E:Siis PC:lle
     
    Viimeksi muokattu: 13.12.2006
  7. Erajormaz

    Erajormaz Member

    Liittynyt:
    29.08.2006
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saakohan tota Formula GT:ä syliin millään mukavalla tavalla???
    Löysin yhden syliratin, mutta siinä ei ole kumisia kahvoja ja muutenkin aika köyhän näköinen
     
  8. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Itse ostin juuri tuon kyseisen ratin kun sai halvalla. Oli Citymarketissa alennuksessa 50€ ratti @ 15€ :)

    Ihan kelvollinen Xbox ratiksi ja jopa käyttökelpoinen sylissä. Itse olen tosin viritellyt aina talousjakkaraan sen kiinni. Polkimet on liian kevyet ja löysät...varmaan suunniteltu lasten jaloille.
     
  9. AcerFan

    AcerFan Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2009
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon tässä itekkin miettinyt ostaa sellasta rattipoljin settiä, niin mitäs suosittelisitte hintahaarukalle alle 80e. Ehdotuksia, kiitos etukäteen ! :D
     

Jaa tämä sivu