1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech driving force gt softa ongelma(kukaan ei osaa korjata ongelmaa)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi juus0 16.05.2013.

  1. juus0

    juus0 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2010
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs juu, ostin tommosen Logitech driving force gt:n ja yritin asennella ajureita, ja ilmeni ongelma jonka kanssa en ole vissiin yksin. Nimittäin tulee teksti että Logitech Profiler ei tunnistanut peliohjaimia.
    Olen poistanut ajurit ja ladannut uudelleen moneen kertaan ja kokeillut että ratti ei ole koneessa kiinni asennuksen aikana ja sillein että on, kumpikaan ei ole auttanut.

    Tässä olen googlettanut jo 1.5h ja nyt kyllästyin kun ei löytynyt ratkaisua, muita ongelman kanssa painijoita kylläkin löytyi. Ongelma ehkä ratkeaisi jos asentaisin windows 7 uudelleen (minulla on siis 64bit ja olen ladannut 64bit ajurit aina) mutta en viitsi aloittaa sitä rumbaa kun koneellani on niin paljon tarpeellisia tiedostoja jotka ei nyt mahtuisi säilöön.
     
  2.  
  3. juus0

    juus0 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2010
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ratin siis kuuluisi kääntyä esim ets2 pelissä 900 astetta mutta kun käännän rattia 180 niin rekan ratti on kääntyneenä 900 eikä pelin asetusten muuttaminen auta ellen saa tuota profiler juttua toimimaan.
     
  4. Osku58

    Osku58 Regular member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
  5. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Euro truck simulator 2:ssa tuo ohjaustuntuma ei mitenkään ole sen parhaita puolia muutenkaan, itse pelaan G27:lla ja liikeradat mitä pelissä tulee käytettyä on todella pieniä ja force feedbackia tossa ei ole. En tiedä sitten auttaako joku asetus tuohon.

    ps. hyvä laittaa otsikkoon "kukaan ei osaa korjata" ja odottaa korjausehdotuksia :D
     
    Viimeksi muokattu: 17.05.2013
  6. juus0

    juus0 Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2010
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo no otsikon laitoinkin että joku ottaisi pähkinän purtavaksi. Ja tuolta ylemmästä linkistä ne latasin juu. Alkoi toimimaan kun asensin windows 7 uudelleen....
     
  7. Osku58

    Osku58 Regular member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    No hyvä, että asia ratkesi.
    No hyvä, että asia ratkesi.
     

Jaa tämä sivu