1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logik mp3 soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Player90 09.09.2005.

  1. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    OIKEIN :D
     
  2.  
  3. N0utaja

    N0utaja Member

    Liittynyt:
    09.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuollasen Logik 1GB soittimen, kotona aukasin paketin ja toinen niistä kuulokkeista on 10cm lyhyempi... teillä sama?
     
  4. N0utaja

    N0utaja Member

    Liittynyt:
    09.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo, pistin musaa tähä ja nyt kuuntelen. ei kuulu noita saatanan sanoja tai mitaan muutakaan, täysi paska pitää viedä taqs
     
  5. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    osta mieluummin uudet kuulokkeet
     
  6. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ne kuulokkeet kuuluukin olla sen pituiset. se on käytännössä sillein,et se pidempi menee niskan takaa oikeeseen korvaan ja sen takia pidempi. kätevä just! mut mulla on nyt jo toiset sellaset kuulokkeet käytössä (kävin takuussa vaihtamassa uuteen, kun olin rikkonu sen soittimen) ja ne on taas menny paskaks,et kannattaa tosiaan hankkia ihan kunnolliset hyvät erikseen.
     
  7. StellaP

    StellaP Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tän kaa semmonen ongelma, et se ei tunnista biisien numerointeja, eli soittaa missä sattuu järjestyksessä levyn biisit. Mitä pitäs tehä? Koneella käytän WinAmpia ja se kyllä soittaa ihan oikeessa järkässä. Ja sitte sekin ärsyttää, että ku valikosta menee tiettyyn kansioon, ni ku se on soitettu läpi tää siirtyy itestään seuraavaan kansioon... Kaiken kaikkiaan en suosittele, on aika vanhanaikaseksi jääny vehje.
     
  8. iRule

    iRule Member

    Liittynyt:
    09.08.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun ongelma on [bold]AJURIT[/bold]. Ostin käytettynä Logik MP3-512 -mallin eikä myyjällä ollut enää sitä CD:tä. Ja lisäksi mulla on vanha kone -> Win98. Mistä ne ajurit vois ladata? Valmistajan sivujen osoite? Tai onko jollain niitä, et vois lähettää ne mulle? talven_lapsi@yahoo.co.uk Kiitos :)
     
    Viimeksi muokattu: 09.08.2006
  9. Mozley

    Mozley Member

    Liittynyt:
    01.10.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ajattelin ostaa tuollaisen 512mb Logikin. Tuli mieleen, että pystyykö soittimeen tallentamaan muuta kuin musiikkia esim. tekstitiedostoja ja kuvia?
     
  10. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo, kyllä siihen menee muutakin kun perus musiikkia. oon itekin siirrelly kuvia sun muuta sen avulla.
     
  11. papalala

    papalala Member

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Minusta logik ei ole hyvävalinta, jos haluat sen melkeinpä ainijaiseen käyttöön.
    Mulla on ollut jo kaks logik mp3 sta, hyvin muuten toimii, mutta minulle ei ainakaan tuo akku riittänyt hyvin, piti kokoajan vaihtaa.
    Ja sitten tuo , että yhtenä aamuna menin mp3 seni luo ja kun avasin sen, niin se alkoi vaan vilkkumaan sinisenä!
    Vein sen huoltoon, Giganttiin, niin siellä sanottiin, että tätä ei voi korjata ja minut passitettiin hakemaan uusi.
    Noh, tuo "uusikin" kesti vajaa 2 kuukautta ja alkoi välkkymään... Sitten mulle riitti ja vaihdoin Creative Muvo TX se. On todella hyvä, suosittelen, 18 tuntia akkua ja musiikki kuuluu hyvn.
    No broplem.
     

Jaa tämä sivu