1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logik mp3 soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Player90 09.09.2005.

  1. Player90

    Player90 Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2004
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kenelläkään kokemusta tosta Logik merkkisestä mp3 soittimesta johon mahtuu 512mb dataa??
     
  2.  
  3. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ostin kyseisen soittimen just pari päivää sitten. en siis oikeen voi sanoo mitää ihmeellistä, mut ainakin tähän mennessä oon tosi tyytyväinen. siinähän tosiaan näkyy näytöllä biisin nimi kokonaan, se vie aika vähän akkua (oon suunnitellu ostavani ladattavat patterit kyllä) ja varsinkin jos muuttaa biisit mp3:sta WMA:ksi (onnistuu ainakin media playerillä ihan automaattisesti) biisejä mahtuu ihan kiitettävästi.

    se on ulkonäöltäänkin hieno :) jjoo, kantsii hankkii!
     
  4. jozi

    jozi Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin juuri kyseisen soittimen,mutta 256mb muistilla,enkä saa ladattua siihen musaa.asensin mukanatulleen ohjelman mut ei onnistu,joten onko toho mahdollista ladata wmplayerillä biisejä.auttakaa avutonta olis vähän kiire!!!
     
  5. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten kokeilet ladata siihen soittimeen musiikkia?
    jos sulla on musiikkitiedostoja, niin niistä saa vedettyä biisejä ihan vaan yksinkertasesti vetämällä (tai kopioimalla) niitä sinne soittimen kansioon. eli kun yhdistät sen mp3:sen koneeseen niin se aukee siirrettävänä levynä E:. kun tarkastelet tiedostona (tai oman tietokoneen kautta sama juttu) niin sinne vaan vedät niitä biisejä.

    windows media player toimii samalla tavalla. meet vaan synkronointiin kun mp3:n on koneeseen yhdistetty ja vedät biisejä sinne samalla tavalla.

    onko vielä jotain epäselvää?
     
  6. jozi

    jozi Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    doddiii..nyt se alko pelittää.

    kiitos vinkistä!
     
  7. huhhuh

    huhhuh Guest

    Mulla myös toi 512mb Logik, mutta kansioinnin kanssa ongelmia. Kansiot kyllä näyttävät olevan itse Logik-soittimessa, mutta kuinka siirtyä kansioiden välillä ja soittaa vain siitä kansiosta mistä milloinkin haluaa?
     
  8. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei sillä tavalla "valikoiden" pysty mun tietääkseni edes toimimaan ton soittimen kanssa. en oo ainaskaa ite vielä keksinyt miten se muka toimii. :/
     
  9. huhhuh

    huhhuh Guest

    Ok, kiitti vastauksesta. Täytyy tulla toimeen noilla ominaisuuksilla.
     
  10. kirby92

    kirby92 Member

    Liittynyt:
    24.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten saan wma tiedostot kuulumaan,koska mulla käy silleen että stop muodossa se näyttää ne,mutta sitten kun yritän soittaa niitä se hyppää seuravaan mp3-tiedostoon.APUA ja mahdollisimma äkkiä!!!
     
  11. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmhm outo juttu. mulla ei tapahdu sellasta :eek: ootko varma,et ne on WMA-muodossa? tai onko niissä jotain muuta vikaa mahdollisesti? soiko ne biisit kuitenkin esimerkiksi tietokoneella? hmm.. kantsii sit kai vaan kuunnella mp3-muotosii :p
     
  12. maku1

    maku1 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin tänään sellasen logik soittimen, en saa ladattua siihen mitään, yritin tehdä näiden ohjeiden mukaan mutta esim windows media player ei tunnista sitä laitetta. Kone ei reagoi mitenkään kun kytken mp3sen siihen. osaisikohan joku auttaa edes jotenkin?
     
  13. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eihän siin tarvii mitään muuta teha kun mennä sinne siirrettävää levyke asemaan ja laittaa sinne vaan biisei tai mitä laittaakin mulla menee elokuva sinne kun siirsin kummelin kaverille niin se mahtu just sinne 39 mb tä jäi tilaa mulla on semmonen 998 mb muisti siinä
     
  14. Juhanes

    Juhanes Member

    Liittynyt:
    13.05.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Arghhh, mul on tollanen locikin mp3 256mb mut en voi ottaa levyltä piisei tohon mp3see, jos joku tietää miten siihen saa laitettua biisejä levyltä niin olisin kiitollinen, tai no kyl saan siihen biisei levylt mut ne ei toimi ei kuulu mitään ;((
     
  15. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no sulle tulee sinne tietääkseni semmonen siirrettävä levyke asema niin sinne niit biisei mut pitää ne levyltä kai eka laittaa konelle
    (EI VARMA)
     
  16. kamaeli

    kamaeli Member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten oot niitä siis nyt siirrelly sinne?
    tee niinkun tomi112 sanokin jo. siirrä musa ensin levyltä koneelle ja sit vasta laita ne sinne mp3-soittimeen. kyll sen sillon pitäs toimia. tajusko?
     
  17. Juhanes

    Juhanes Member

    Liittynyt:
    13.05.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, oon tehnykki mut ei toimi, käy silleen et se skippaa ne tiedostot, argghh ne tarvis sit varmaan ol jotain mp3 levyi kato ostin system of a downin hypnotizen eikä voinu ;(( kai muistaakseni siihen tartti jokku tekijäoikeudet
     
  18. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mediaplayerissä on se palkki et kopioi kirjastoon niin siihen tai voi se olla joku muukin nimi sil palkil niin sillain mää ainakin sen levyn oon koneelleni saanu
     
  19. Potto

    Potto Member

    Liittynyt:
    16.05.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisko joku auttaa? ostin ton just ja ongelmana on että se ei soita WMA biisei esim ku latasin Windows Media playerillä Mun cd:deeltä musiikkia koneelle ja nyt laitoin ne sinne ni siis seas on pari mp3 musaa ja vaan ne mp3 musat soi!!?!! eli siis tietääkö joku miten voisin saada ne toimimaan (se ei toimi siten että se hyppää niitten yli eikä soita niitä ollenkaan) toivoisin mahdollisimman nopeaa apua kiitos.
     
  20. tomi112

    tomi112 Member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noh jos mulla oli sama ongelma mut mää latasin goldwave ohjelman niin sil pysty vaihtaan muotoo sen löytää googlaamalla kun laittaa vaan goldwave
     
  21. athab

    athab Member

    Liittynyt:
    20.05.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo mulla on kans toi Logik 512MB ja helevetin hyvin toimii! Äänenlaatu on hyvä ja tilaaki on. Kaikki kenellä ei vielä oo mp kolomosta nii ostakaa tämmöne!
     

Jaa tämä sivu