1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LITE-ON LDW-401S DVD+R/RW 4X/4X/12X RETAIL

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hegos 30.09.2003.

  1. olbe

    olbe Member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse huomasin sellasen että jos poltan noille halpis That's Writen 4x levyille Stompin Record Now Max 4.5:llä leffan ni se kuva pixelöityy ja pätkii xboxissa ihan hulluna. Mutta jos poltan DVD Decrypterillä niin kuva on ok xboxilla katsottaessa. Joten kantsii kokeilla jotain toista polttosoftaa.
     
  2.  
  3. Tomcat

    Tomcat Regular member

    Liittynyt:
    23.07.1999
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen poltellu imaget DVD Decrypterillä ja hyvin on toiminut.

    Nero 6.0.0.28 olen poltellut authoirudt vob-kasat levylle DVD-Video:na ja hyvin nekin on toimineet.
     
  4. perttala

    perttala Member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ... ja sillä toistavalla laitteistollakin on suuri merkitys varsinkin poltetuissa levyissä. Omassa pioneerin soittimessa on kaikki toiminut, mutta joissakin kavereiden soittimissa ei välttämättä ole sama levy toiminutkaan ongelmitta.

    Nyt n. 50 levyä takana :) ja yksi verbatimin dvd+R on epäonnistunut -> tuli keskelle levyä virhe, kun söhläsin koneella polton aikana muuta, eikä Burn-proof auttanutkaan, kun bufferit meni nollille. Epäilen kyllä syyksi osittain Neroakin, koska nero ei alkanut siirtämään uutta dataa kovalevyltä, ennenkuin puskuri meni nollille.
     
  5. a2765

    a2765 Member

    Liittynyt:
    11.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jess, dvd decrypter koneelle ja leffat toimii :)
     
  6. stela

    stela Member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm, uskaltaako tuota asemaa nyt päivitellä 411S:n uusimpaan firmwareen? En siis vielä ole päivittänyt mihinkään, asema on uusi. Joillain kuulemma mennyt operaatio pieleen, mitä noilta foorumeita olen lukenut.
     
  7. triger

    triger Guest

    kyllä uskaltaa. sen firmwaren päivityksen kanssa ei ole mitään ongelmia, jos ei tumpeloi sitä itse vaan noudatta niitä ohjeita tarkasti.
    mua ihmetyttää edelleen porukan kiinnostus tota liteonia kohtaan koska ainoa hyvä puoli mitä siitä löytyy on tuo halpa hinta. esim. nec nd-1300 maksaa nykyään pyöreästi tommoset 120-140€ ja tuo liteon halvimmillaan semmoset 99€. ero on vaan siinä että tolla necillä on paljon vähemmän ongelmia noiden erillaisten dvd-r ahioiden kanssa kun tolla liteonilla, itse olen poltellut tolla necillä semmoset 100 kpl levyjä ja yhtään frisbiitä ei ole tullut.
     
  8. stela

    stela Member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh miten tiedät ongelmista jos sinulla ei ole ko. asemaa? Uusimmalla firmwarella varustettuja 411S:ien reviewejä mitä olen lukenut niin ei ole ollut paljon huonoa sanottavaa.
     
  9. triger

    triger Guest

    testattu on, niinkuin tuolla vähän ylenpänä lukee.
     
  10. stela

    stela Member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kappas, niimpä olikin. Oliko asemalla uusin 411S:n firmware vai mikä?
     
  11. triger

    triger Guest

    uusin firmware sillä ja tällä hetkellä eli (DR4FS0F)
     
  12. mc_lepe

    mc_lepe Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2002
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ajattelin hommata tuon LITE-ON LDW-401S DVD+R/RW 4X/4X/12X RETAIL. Mutta olen amatööri näissä asioissa! Eli pystyykö tällä polttamaan ilman firmware päivityksiä tavallisessa standalone dvd soittimessa toimivia dvd elokuvia? Vai tarvitaanko sitä ennen jotain säätöä tai muuta kikkailua?
     
  13. ugman

    ugman Member

    Liittynyt:
    22.09.2003
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huoh, oma liteoni sanoi viime viikolla työsopimuksensa irti, ei enää lukenut dvd-levyjä ollenkaan ja väitti kyllä niitä polttavansa, mutta susia tuli...
     

Jaa tämä sivu