Kouvolan seudun ammattiopistolle: liiketalous. Että toisella asteella vielä olen. Linjana on hienolta nimeltään: Digitaalisen viestinnän koulutusohjelma, datanomi. Mitään vaikeutta aihetta ei ollut päättää (asia sydäntä lähellä) ja tuosta aiheesta kun voisi kirjoitella vaikka 2000 sivuisen romaanin jos mieli tekisi, onneksi 20 sivua riittää. Niin ja mikään opashan tuo ei ole, faktaa vain.
Osaako joku sanoa, että miten ihmeessä saan toimimaan tuon Microsoft Virtual PC:n? Kun yritän avata esim. 98 cd:tä niin se ilmoittaa että valitse buuttausjärjestys tai laita buuttaava levy asemaan! XP:n asennus toimii. Sitten olen koittanut myös asentaa dos:sia ja windows 3.1 ja windows 95. 95:lla sama homma kun 98:lla. Dos:sia olen yrittänyt asentaa ja se jää siihen kun pitäisi asentaa levyke 1. Se on kokajan, mutta ohjelma ei taida vain uskoa, että se on "asemassa"!
Eikös tuon Linuxin NTFS tuen pitäisi olla jo vakaalla mallilla? Ainkain tuo NTFS-3G julkaistiin vähän aikaa sitten vakaana 1.0 versiona ja Jaba MBnetissä hehkutti että nyt toimii kirjoituskin kunnolla.