1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Linuxin kokeilu opas.

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi LaLLi80 12.02.2007.

  1. Betrayed

    Betrayed Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,585
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Kouvolan seudun ammattiopistolle: liiketalous. Että toisella asteella vielä olen. ;) Linjana on hienolta nimeltään: Digitaalisen viestinnän koulutusohjelma, datanomi. Mitään vaikeutta aihetta ei ollut päättää (asia sydäntä lähellä) ja tuosta aiheesta kun voisi kirjoitella vaikka 2000 sivuisen romaanin jos mieli tekisi, onneksi 20 sivua riittää. :) Niin ja mikään opashan tuo ei ole, faktaa vain.
     
    Viimeksi muokattu: 20.03.2007
  2.  
  3. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaako joku sanoa, että miten ihmeessä saan toimimaan tuon Microsoft Virtual PC:n? Kun yritän avata esim. 98 cd:tä niin se ilmoittaa että valitse buuttausjärjestys tai laita buuttaava levy asemaan! XP:n asennus toimii. Sitten olen koittanut myös asentaa dos:sia ja windows 3.1 ja windows 95. 95:lla sama homma kun 98:lla. Dos:sia olen yrittänyt asentaa ja se jää siihen kun pitäisi asentaa levyke 1. Se on kokajan, mutta ohjelma ei taida vain uskoa, että se on "asemassa"!
     
  4. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikös tuon Linuxin NTFS tuen pitäisi olla jo vakaalla mallilla?
    Ainkain tuo NTFS-3G julkaistiin vähän aikaa sitten vakaana 1.0 versiona ja Jaba MBnetissä hehkutti että nyt toimii kirjoituskin kunnolla.
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Se voi hyvin olla, että NTFS-3g on jo vakaa ja valmis jokapäiväiseen käyttöön.
     
  6. jwx143

    jwx143 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2006
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kun sitä pyydeltiin ehdotuksia mitä laittais tähän oppaaseen niin jotain perus komentoja yms...
     

Jaa tämä sivu