1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG Viewty Kysymyksii

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi amazing7 26.08.2009.

  1. amazing7

    amazing7 Member

    Liittynyt:
    01.06.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisko joku kertoa ihan kirjallisesti, että miten saan ladatut teemat toimimaan minun Lg Viewtyssä? Minulla on LG Viewty KU990i mutta en saa laitettua lataamiani teemoja päälle. Mulla ei oo USB johtoa toho kännykkää mutta saako niitä laitettuu toimii ihan suoraa muistikortille, kun koneessa on paikka tolle muisti kortille ja oon siirtäny musiikkia koneelta siihe ja ne toimi teemat eivät toimi koska en voi es käyttää niitä =S Osaako joku auttaa ?

    Toinen kysymykseni olisi että onko normaalia että kun on sisällä kuvaa vaikka viedeota nii kun tulee jotain mustaa viewtyn kuva ruutuu niin vasemmassa reunassa alkaa näkyy viivoja http://www.aijaa.com/v.php?i=4746889.jpg onko se normaalia? Jos on oikein tumma kohta ja kääntää kameran siihen niin koko näyttö on täynnä tommoisia viivoja ja video kuvauksessa niitä on vielä enemmän. Kiitos Kaikille Jotka Vastaavat.
     
  2.  
  3. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tuo teemajuttu on vähän monimutkasempi. Eli joudut hackin tekemään. Toimivat ja helpot ohjeet sivustolta mygreatphone.com. Muista ottaa se varmuuskopio ennen:D

    Ja nuohan ei ole mitään pimeänäkökameroita. Optiikka on niin pieni että tuolta se näyttää...
     

Jaa tämä sivu