1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG uusi GSA-4040B Super Multi Drive tulossa pian kauppoihin.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi amtiainen 30.06.2003.

  1. justjuha

    justjuha Member

    Liittynyt:
    14.04.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Janzki,

    minullakin ongelmia dvd-rw:n uudelleenpolton kanssa juuri Neron kohdalla. Ilmoittaa ihan saman teksitin ..." could not initialize disk-at-once.." jne. Muut polttosoftat toimivat moitteettomasti. Ehkä Nero 6 on susi DVD:n poltossa, siis -RW:n kohdalla.

    Muuten olen todella tyytyväinen asemaan.
     
  4. ArvoPahvi

    ArvoPahvi Guest


    Kiitoksia justjuha.
     
  5. Marduk

    Marduk Member

    Liittynyt:
    13.05.2002
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on kyllä toiminut nerolla kaikki myös RW
     
  6. Janzki

    Janzki Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt sain pari levyä poltettua aseman mukana tulleella B's Recorder -softalla. Ilmeisesti se ei tykännyt siitä että CloneCD oli asennettuna.
     
  7. inuyashas

    inuyashas Member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    no eipä ole tarvetta ilmenny (toistaseks, suht vähän tullu käytettyä), ja varsin mielenkiintoinen versionumeron hyppäys =P ehkäpä käyttävät build numeroo verion sijaa noissa...

    mutta kaippa tuota koittaa, sitten kun muillakin on siitä kokemusta ja readme on englanniksi (ton on koreaksi)
     
  9. Janzki

    Janzki Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo en kyllä asenna ennen kuin löytyy LG:n englanninkielisiltä sivuilta linkki.
     
  10. Bibob

    Bibob Member

    Liittynyt:
    21.03.2002
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noista DataWriten Classic Yellow levyistä vielä sen verran, että mun drx500ul polttaa 1x n. 1,9 gb ja ilmoittaa write error. Kokeiltu kaikilla firmwareilla ja softilla.

    Tänään hain gigantista testikäyttöön freecomin 1300A ja nyt palaa ja iloseen. 2x ja levyt täyteen. Täytynee maanantaina ostaa LG 4040B ja palautaa gigantin sikakallis takaisin;-)
     
  11. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep jep,

    Nyt pistetään tilausta http://www.cdrohlinge24.de
    noin 100 dvd-r...testituloksia saatte plätyistä heti kun ne itselleni saan ja olen ehtinyt jotain polttaakin. Ajattelin kokeilla noita Intensoja, Mediancaa ja Dynamaxia...hintaa tulee plätyille postikulujen jälkeen n. 1.5 eupoa..=)

     
  12. Bibob

    Bibob Member

    Liittynyt:
    21.03.2002
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt on Freecom palautettu Giganttiin ja hankittu tilalle LG 4040b. LG:llä on ongelmia Neron ja One (digipromosta) merkkisten dvd+rw levyjen kanssa. Nerolla niille ei saa poltettua mitään. Herja on tämä tuttu "Invalid field in parameter, could not perform start of Disc-at-once". Ongelma liittyy levyn tyhjentämiseen. Toisaalta Sonyn DVD+rw levyt toimii ilman minkäälaisia ongelmia. Paketissa tulleella softalla saa poltettua myös nuo One dvd+rw, joten ongelma ei ole valtava:) LG polttelee myös nuita DataWrite Clssic Yellow levyjä 2x, joten olen ihan tyytyväinen.
     
  13. Bluekkis

    Bluekkis Active member

    Liittynyt:
    04.08.2003
    Viestejä:
    2,235
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Bibop: kai on nero päivitetty uusimpaan versioon, itselläni ainakaan ei ole mitään ongelmia, tosin en ole testannu rw levyjen kanssa sitä ollenkaan. Ja muistaakseni noi one merkkiset levyt ei ole hirveän hyvälaatusia, varma en tosin ole.
     
  14. Bibob

    Bibob Member

    Liittynyt:
    21.03.2002
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ole vielä testannut 6.0 versiota. Janzki on testannut eikä apua ollut. Neron tukisivujen mukaan jonkun toisen softan ajurit sekoitta Neroa. Ota siitä sitten selvää.
     
  15. Jarpo

    Jarpo Guest


    Täällä taas kun kokeiltiin niin toimi vain Nero 6.0..

     
  16. vzk

    vzk Member

    Liittynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin uusinta Nero 6.0.1.1 versiota ja saan vain ilmoituksen että jokin toinen ohjelma käyttää asemaa, tapoin kaikki mahdolliset ohjelmat taustalta eikä siltikään suostunut polttoa tekemään. jollakin samanlaisia ongelmia?

    btw. Testasin HP:n DVD+RW levyä ja poltin 2.4x mukana tulleella B's vitosella sekä toimi hienosti Philips DVD-722 pöytäsoittimella
     
  17. inuyashas

    inuyashas Member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla nero 6.0.11 tai lähinnäkin neron infotool valitteli tämän suuntaista. Taisi ilmetä välittömästi DVD-RAM ajurin asentamisen jälkeen. Ongelma taisi kadota tietokoneen uudelleenkäynnistyksellä.

    DVD-RAM:llehan tulee LG GSA-4040B mukana asennus cd:llä ajuri, joka ilmeisesti itsekseen tarkastaa onko asemaan tökätty levy DVD-RAM tai muu ja näin saattaisi käyttää asemaa samalla kuin nero. Myös UDF ajurit kuten directcd käyttävät asemaa ja varsinkin silloin kun kyseessä on RW levy.

    Kuitenkaan tämän jälkeen ei mitään mainittavia yhteensopivuusongelmia ole ilmennyt. En kuitenkaan ole käyttänyt DVD+ tai mitään muitakaan RW levyjä.

    Kannattaa todellakin katsoa, että mitä kaikkia polttoohjelmia koneeseen on tungettu, jos ei muuten toimi, niin kaikki pois ja yks kerrallaan asentaa uudestaan _tarpeellisiksi_ koetut ohjelmat.

    GSA-4040B:n ja DVD-RAM levyjen jälkeen ei pitäisi olla mitään syytä käyttää minkään näköisiä UDF ajureita, jos ei välttämättä tarvitse lukea ko. formaatissa talletettuja levyjä.
     
  18. justjuha

    justjuha Member

    Liittynyt:
    14.04.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Windowsissa ei pitäisi olla tarvetta minkään ram-driverin asentamiseen. Mulla asema toimii xp:ssä ilmankin.

    Jos joku nero ruikuttaa jostain muista ohjelmista, niin koittakaa ottaa kaikki ruksit pois msconfig startupista ja koittakaa sitten toimiiko. Sitten voi yksitellen hakea sen ohjelman jonka kanssa tökkii. Kokeilkaa toisella (eri merkkisellä) asemalla, niin voi sulkea pois itse asemastaa johtuvat syyt ja aloittaa uuden threadin vaikka otsikolla: Nero ei pelaa minkään aseman kanssa.
     
  19. Jarpo

    Jarpo Guest

    >Windowsissa ei pitäisi olla tarvetta minkään >ram-driverin asentamiseen. Mulla asema toimii >xp:ssä ilmankin.

    Miten onnistuit formatoimaan DVD-RAM -levyn ilman DVD-Form -ohjelmaa joka tulee ajureiden mukana?
     
  20. Janzki

    Janzki Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä mäkin onnistuin XP:ssä formatoimaan ihan normaalisti FAT32:ksi, kuin levykkeen ikään. Yhteensopivuuden kannalta ei silti olisi välttämättä hullumpi idea käyttää sitä mukana tullutta ohjelmaa ja laittaa UDF:ksi.
     
  21. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kukaan saanut poltettua 4x mitään tällä asemalla? Minulla ainakin joka ikinen -r levy palaa 2x, oli speksit sitten 1-4x, (+r palaa kyllä 2.4x.)
    Nerokin ilmoittaa, että maksimi polttonopeus asemalla on 2x...?
    Olen siirynyt firmware A300:aan, ei mitään muutosta. Onko kyse median kehnoudesta..? Käytössä on ollut useita thats writen 4x ja yksittäinen Tdk:n 4x. Ideoita?
     

Jaa tämä sivu