1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG RH7800

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi kaahonen 06.10.2005.

  1. asam

    asam Member

    Liittynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt sain viimeinkin vastoinkäymisten jälkeen itselleni RH7800 tallentimen (sain ensimmäisellä kertaa viallisen ja kesti noin 2,5 kuukautta ennen kuin Pixmania lähetti uuden tilalle). Ja sitten itse kysymys vastaavien laitteiden omistajille: Onko näin ettei DVD soitin pysty toistamaan mpeg tiedostoja (jotka ovat tallennettu data tiedostoina).Itselläni ei ainakaan soitin edes tunnista kyseisiä tiedostoja vaikka kaikki aikaisemmin omistamani DVD soittimet ovat sen tehneet. En todellakaan ole koskaan törmänmnyt vastaavaan puutteeseen edes halvimmissa DVD soittimissa. Tein valintani juuri siksi tähän tallentimeen ettei tarvitsisi olla kahta DVD soitinta hyllyssä (Divx toisto), mutta näyttää siltä että en ihan onnistunut.
    Ihmettelen vaan ettei kukaan ole koskaan maininnut kyseisestä puutteesta RH7800 tai Rh7500 keskusteluissa vai onko niin että olen saanut jälleen kerra maanantai päivän kappaleen ?
     
  2.  
  3. jippu

    jippu Member

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nimeät vaan esim.... elokuva.mpeg muotoon ---> elokuva.avi ja eikun datana levylle ja hyvin toimii 51214A firmiksellä
     
  4. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    552
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei täälläkin näkyy olevan innokkaita LG:n päivittelijöitä jotenka, jos joudut firmiksen kanssa ongelmiin PowerMill Oy http://www.powermill.fi vastaa kaikista takuu huolloista ja myös muista korjauksista.
     
  5. Gunfun

    Gunfun Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen hieman ummikko näiden vehkeiden kanssa....ja tuli just hankittua tuo RH7800. En pysty siirtämään tavallista musiikki cd:ltä kovalevylle (ei kopiosuojattua)...onko näin että se ei onnistukkaan ?
    Samaten olen yrittänyt muuttaa tallennuksen kappalejakoa....mutta huonolla menestyksellä....lieneekö tarvii jonkun päivituksen ?

    Ps. Tuli ensin kokeiltua Packadd Bellin tallentavaa soitin....tosi karmee vekotin...ei kannata hankkia missään nimessä.... ;-)
     
  6. Gunfun

    Gunfun Member

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LG:n huolto sivulta löytyy päivitys 60126A...tietäskö joku onko tuo ainoa ? ja uusin päivitys ? Jotta kannattaisko se koneelle ajaa...?
     

Jaa tämä sivu