1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG RH7500 polttava DVD/HDD

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mc_mice 02.08.2005.

  1. julpero

    julpero Member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm... oliskohan sitten syypäänä telkku...? Voiko olla mahdollista, että jos signaali hieman heikkenee matkalla, niin telkku ei enää kytke rgb-moodia päälle...?

    Ihme hommia... =/

    Minulla on muutamia scart-piuhoja... kaikilla niillä tulee rgb-kuvaa Humaxista suoraan telkkuun. Mutta kun teen ylimääräisen lenkin, eli Humax -> LG -> telkku, tuota rgb-kuvaa ei tule jos LG on standby-tilassa (riippumatta siis noista käyttämistäni scart-piuhoista, ja LG:ssä tulo on kakkoseen ja lähtö ykkösessä). Kun pistän LG:hen virrat niin rgb-kuvakin näkyy - tosin aika "tummana".

    --
    Juha
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2006
  2.  
  3. Neg5vu

    Neg5vu Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terveppä terve

    Onko kukaan tehnyt tuota modausta 80G -> 250, johon viitataan keskustelu palstan alussa?

    Kovalevyllähän hintaseurannan mukaan on alta 100€
     
  4. jubo67

    jubo67 Member

    Liittynyt:
    04.10.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan kenelläkään kokemuksia ks. levyistä: TDK DVD-R, kapasiteeti 4.7GB, nopeus 1-16x,ajattelin tilata(wesellcd.com:sta). Manuskan mukaan pitäisi käytännössä toimia(TDK DVD-R 2x,4x).???????????

    VERBATIM DVD+R nopeus 16x levyt ei toiminut kunnolla.
    Poltin tietokoneella divx leffoja levylle. LG RH 7500:ssa leffat näkyi pikselimössönä, kun taas tietokoneessa ja LG DVX 9800 toistimessa ne pelitti normaalisti.
    No eihän vehje manuskan mukaan kyllä tuekaan ks. levyjä.. Aikas nirso vehje levyjen suhteen.
    Että tälläinen tapaus..
     
  5. koojiim

    koojiim Member

    Liittynyt:
    13.01.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjesta,

    Tuli sitten vaihdettua isompi kovalevy. Uusi on 200 kikainen Samsung. Kiltisti nieli LG tuon ja formatoinnin jälkeen tuli 53 tuntia tallennusaikaa.

    Ja, mikä parasta, boottiaika pieneni melkoisesti, kuin myös melutaso.
     
  6. Turtti

    Turtti Member

    Liittynyt:
    30.07.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on tuo RH7500 myöskin, mutta harmillisesti kyseinen vermes ei soita kaikkia XviD tiedostoja. Suurin osa soi kuten pitääkin mutta sitten välillä vastaan kävelee fileitä jotka listasta soitettavaksi valittaessa näyttävät pari sekuntia mustaa ruutua ja sen jälkeen palaavat takaisin valikkoon. LG:n joku halpis DVD/DivX-soitin soittaa nuo kaikki varsin kiltisti. Onkohan kyseessä "ominaisuus" vai roudaanko takaisin kauppaan ja otan uuden yksilön tilalle?

    Janiin, uusin firmiskään ei muuttanut tilannetta miksikään.
     
    Viimeksi muokattu: 29.10.2006
  7. jubo67

    jubo67 Member

    Liittynyt:
    04.10.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen myös harmikseni todennut ks. laitteen divx puolen heikkouksista..
    Esim. olen poltellut divx leffoja 3:lle erimerkkisille levylle,aina samoin epäonnistunein tuloksin. Pelkkää pikselimössöä,polttonopeus 4x (Nerolla). Halpis divx toistin toistaa leffat normaalisti. Myös kuvakoon zoomaus vie tekstit piiloon, ja kelaukset ei toimi..

    Toivoisi Firmware päivityksien tuovan edes jotain konkreettista parnnusta asiaan, kun tähänastiset päivitykset ovat olleet lähinnä kosmeettisia..
    Käsittääkseni laitteita on kyllä myyty aikas paljon, että sikäli..

    Tulevaisuudessa DVD - laitteeni on ehkäpä jokin muu merkki kuin LG.
     
  8. jubo67

    jubo67 Member

    Liittynyt:
    04.10.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin!
    Nyt tais tulla lopullinen niitti Tälle vehkeelle..
    Karaoke biisejä divx muodossa levyllä!!!!.
    Tää LG RH 7500 ei perk..e soita mun lemppari biisejä ollenkaan,ei löydy edes biisi listalta..
    Katoin biisi-listaa vanhalta LG:n divx toistimelta(dvx 9800), ja löytyhän ne biisit sieltä levyltä, ja soitti ne normaalisti...

    S..tanan tunarit!! onnistunu ryssimään tän vehkeen, Divx ominaisuudet on aivan pers..stä!!. Laitteen kyljessä mainostettu Divx logo vois poistaa,sillä ne ei todellakaan toimi niinkuin pitäisi,huijausta... Jos halajat divx toistinta, unohda LG RH 7500..
    Toistimena LG DVX 9800 on hyvä, vielä kun löytäs hyvän Divx:n tukevan tallentimen..
     
  9. Tikka2

    Tikka2 Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaan tulokseen minäkin olen tullut, ei toimi divx:t niinku pitäis, prkl... Täytynee palata Philipsin tuotteisiin kun ne kuitenkin toistaa mitä lupaakin. tallentimena laite toimii hyvin mutta....
    Seuraava tallennin ei tule olemaan LG puutteiden takia...
     
  10. julpero

    julpero Member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin... aikani olen jo LG:n tuen kanssa koittanut selvitellä tuota rgb-ongelmaa. Pikkuhiljaa alan uskomaan, että tuo boksi EI OTA rgb-signaalia sisään ollenkaan...?

    Alla pätkä käymästäni keskustelusta:
    Jännityksellä odotan taas vastausta...

    - Juha
     
  11. TLeo

    TLeo Member

    Liittynyt:
    20.07.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä tuon RH7500:sen huolto-ohjeenkin mukaan pitäisi päästää RGB läpi scart2 -> scart1. Ainakin minä ymmärtäisin sen niin tuosta lohkokaaviosta:
    [​IMG]
     
  12. julpero

    julpero Member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi - joo, jos tuo kaavio on "niin yksinkertainen kuin miltä näyttää", niin rgb:n pitäisi mennä läpi... no katsotaan vielä mitä tuolta maahantuojalta tulee vastaukseksi ennen kuin viedään laatikko huoltoon.
     
  13. julpero

    julpero Member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin... usko loppuu...

     
  14. julpero

    julpero Member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jepjep...

     
  15. firefox77

    firefox77 Member

    Liittynyt:
    29.09.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla olisi tällainen ongelma tämän soittimen kanssa. Olen tehnyt soittimesta aluekoodi vapaan. En tiedä liittyykö ongelmani tuohon. En juurikaan ole audiolevyjä laitteella kuunnellut, mutta nyt tuo on ajankohtaista kun se olisi olohuoneessani ainoa cd soitin. Eli, kun laitan CD levyn laitteeseen, se ruksuttaa (yrittää lukea) sitä jonkin aikaa, ja sitten (TV:n) näytölle tulee viesti: Unknown disc. Ja levy tulee pihalle. Sama toistuu kun yritin päivittää firmiksen mikä oli poltettu cd:lle. Voiko tuon firmiksen polttaa dvd:lle? Jos joku osaisi kertoa että mikä soitintani vaivaa ja miten sen fiksaan, olisin todella onnellinen :)
     
  16. buratus

    buratus Member

    Liittynyt:
    24.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    DIVX-kelaukseen... kelaus ei toimi mutta itse huomasin tuossa päivänä eräänä että painamalla kaksi kertaa display nappia, tulee ruudun vasemaan reunaan valikko.

    Siinä sitten pystyy määrittelemään ajan mihin kohtaan divx-elokuvaa haluaa hypätä. Eli ei ihan kelausta, mutta eipä tarvii alusta katsoa uudestaan jos katselu jostain syystä keskeytyy. Tämä siis ainakin RH7800 laitteessa.
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2007
  17. ss2000

    ss2000 Member

    Liittynyt:
    29.03.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan näihin kovollisiin dvd-laitteisiin saatavilla softaa, joka sallisi kopiosuojattujen levyjen kopioinnin???
    Itsellä RH7500. Koitin itse vhs-nauhaltakin tallentaa av-liitännän kautta, mutta ei.
    Ei näytä edes kuvaa(katoaa tasaisin väliajoin n.10s ajaksi) kun yrittää tallentaa, ilmoitus vaan, että kopiosuojattu lähde.
     

Jaa tämä sivu