1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG KU990 ja Mokkula

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Vilho123 16.03.2009.

  1. Vilho123

    Vilho123 Member

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve.

    Olen saamassa LG wiewtyn lahjaksi tässä näin ja ajattelin, että kun siinähän on hyvä kamera jne. muttei sitä WLANia. Olisi ikävää liittymän laskuun sitten käyttää nettiä. Niin onko mahdollista saada DNA mokkulan SIM-kortti toimimaan LG KU990:n mallissa? Olisi kiva tietää! =) Eikös siinä ole Opera Mini jne? Voihan itse Mobile Partner ohjelmalla lähettää tekstiviestejä jne.
     
  2.  
  3. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Usko tai älä, "mokkulassa" oleva sim-kortti on puhelinliittymä! Siihen on numero johon voi soittaa, sillä voi lähettää viestejä jne. jne. Eli kortti vaan sisään niin toimii. On se hurjaa...
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2009
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Otat vain omaan kännykkä liittymään dna:n mobiililaajakaistan. Kiinteällä kuukausimaksulla saat surffata puhelimellasi missä ja milloin vaan ;)

    Halvin ja samalla hitain nopeus maksaa 9,80€/kk, nopeus on 384kb/s, mutta on aivan riittävä puhelimella tapahtuvaan surffailuun.

    http://www.dnafinland.fi/showPrivateProductSubscription.do?selectedMenuItem=AAA0Nettikaista384

    Oma Dna sivuilta tuon pystyy lisäämään liittymän ominaisuuksiin ilman lytkemismaksuja.
    Nuo ohjelmat sinun täytyy asentaa ihan itse siihen puhelimeen ellei sitä puhelimesta vakiona löydy. Kyllähän tuossakin luurissa joku oma selain kuitenkin on.
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2009

Jaa tämä sivu