1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG KM900 Harkinnassa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi wald0 28.07.2009.

  1. wald0

    wald0 Member

    Liittynyt:
    26.12.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen harkitsemassa kyseistä puhelinta ja ajattelin tiedustella onko kellään mitään erikoisia kokemuksia??
    muutema kysymys..
    Löytyykö puhelimeen mitään navigaatio ohjelmia vielä?
    entä tuo Divx/xvid tuki?? toimiiko moitteettomasti????
     
  2.  
  3. Stanner

    Stanner Regular member

    Liittynyt:
    24.03.2006
    Viestejä:
    446
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse hommasin puhelimen hiljattain ja voisin muutaman sanan heittää. Itse hankin tämän mallin, koska halusin hyvällä kameralla varustetun puhelimen ja musiikkipuhelimen(jossa 3.5 liitin suoraan), jossa vähän isompi näyttö. Tuossa 300-400e hintaluokassa LG km900 tuntui todella houkuttelevalta mallilta ja voin sanoa, että kameraan ja musiikkisoittimeen olenkin ollut tyytyväinen. Valitettavasti puutteitakin tässä on ja paljon.

    Plussat:
    -hyvä kamera
    -hyvä videokamera
    -melko hyvä musiikkisoitin. Jotain outouksia tosin on, mutta pääosin toimii.
    -Kosketusnäyttö on hyvä, jos tykkää näppäillä sormenpäillä. Suurimmaksi osaksi ottaa kosketukset hyvin.
    -melko helppokäyttöinen ja selkeä käyttöliittymä.

    Miinukset:
    -ei toista kaikkia xvid/divx videoita mitä kokeilin.
    -Pari kertaa viikon aikana puhelin jämähtänyt ja olen joutunut repimään akkua irti ja käynnistämään uudestaan.
    -Nettiselain on todella hidas ja kankea. Tähän voi toki asentaa opera minin, mutta en tiedä onko se paljon parempi. Jotenkin tuntuu, että ne puhelinmallit jotka toimii styluksella on helpompi selata nettiä. Osuu linkkeihin ja kuvakkeisiin paremmin pienellä ruudulla. Tätä kun pitää sormenpäillä käyttää pienellä näytöllä niin tuntuu hankalalta. Stylukset ei tämän näytön kanssa toimi.
    -GPS en ole ehtinyt vielä testaamaan, mutta nettitietojen mukaan todella surkea. Onneksi ei minulle tärkeä ominaisuus. Google maps tähän asennettu, enkä usko että muita ohjelmia saa.

    Eli siis lyhyesti, jos musiikkisoitin ja kamera vain tärkeä, niin tämä on varmasti hyvä vaihtoehto. Jos myös navigointi ja nettiselain tärkeä, niin unohtakaa.
     
  4. Stanner

    Stanner Regular member

    Liittynyt:
    24.03.2006
    Viestejä:
    446
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli testattua GPS ja tuntuisi toimivan ihan ok. Alussa oli hankaluuksia paikantamisessa, mutta kun sai ensimmäisen kerran paikannettua niin sen jälkeen toiminut ihan ok. Asensin tähän mgmaps nimisen ohjelman, joka tuntuisi paremmalta kuin google maps. Joitain oikein kunnon navigointisoftiakin tähän tuntuisi olevan tarjolla. MGmaps toimii hyvin offline tilassa, joten siksi olen sitä käyttänyt.

     
  5. jerkku76

    jerkku76 Member

    Liittynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin amazegps toimii, tosin lataa kartat netistä, joten kannattaa olla joku datapaketti tai jotain.
     
  6. jerkku76

    jerkku76 Member

    Liittynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin unohtu mainita että amazegps on ilmainen, josta löytyy myös puheopastus.
     

Jaa tämä sivu