1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG GW620 kokoajan verkko päällä

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi only4pro 06.04.2010.

1. only4pro

only4pro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve,

tuli tuo LG:n uusi Android hommattua, ja sellaista olen huomannut että jatkuvasti on nettiyhteys päällä, eli joko 3G tai GPRS merkki ja nuolet palaa siinä verkkosignaalin vieressä. Olen asentanut Advanced Task Managerin, ja sen kautta aina välillä sammutan kaiken, niin että päälle ei jää mitään, ei edes se advanced task manager.

Nyt tän akku ei kestä edes kaks päivää, vaikka luvattu on se 500h vai mitä se nyt oli... enkä paljon puhu tai käytä, minulla on työpuhelin työpäivät, joten vain viikonloppuna käytän tuota omaa puhelinta.

2.  
  3. sink0

sink0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä akku kesti 8h ku oli 3g watch dog ja Advanced task manager päällä luultavasti 3g dog oli tajuton tehosyöppö. 3g:n jatkuvan päälläoloon en hyvää kikkaa keksinyt (APN manager marketista ehkä ajaisi asian jäi tutkimatta) joten tein APN asetuksen jolla ei 3g verkkoon käsiksi pääse.
    Asetukset/Langattoman tietoliikenteen hallinta/Matkapuhelinverkot/Yhteyspisteiden nimet
    Paina keskinappia ja lisää uusi apn vaikka nimeltään Ei3G ja laita siihen keksityt asetukset, joten puhelin ei 3g:tä voi käyttää. Tämän ja oikean verkko-operaattorisi APN asetuksen välillä vaihtelemalla 3g päälle ja pois.
    Kikka 2 joka ei ole 100% varma:
    Asetukset/Langattoman tietoliikenteen hallinta/Matkapuhelinverkot -> Käytä vain 2G-verkkoja kohtaan ruksi voisi myös toimia dataliikenteen tappajana ja on helpommin käsillä. Marketista pitäsisi löytyä widget (3g/2g ??) jolla tähän asetusruutuun pääsee käsiksi helposti homescreenistä.

Viimeksi muokattu: 09.06.2010

Jaa tämä sivu