Olet tainnut saada jo tiistaina tehdyn eikä maanantaina aseman. Ja mitäköhän lie tarkotat firmis kämmeillä kun en itse ole ainakaan löytänyt kuin kaksi firmistä??
Itselläni taitaa olla myös "tiistai kappale", koska viime keväänä hankittu asema polttanut n. 200 dvd:tä ilman mitään ongelmia. Ei tunnistusongelmia, eikä vaikeuksia Divx-playerin kanssa. Viimeisin fw taitaa olla a104, joka on soittimessa.
No eipä ole itselläni ollut mitään ongelmia kyseisen aseman kanssa. Puolessa vuodessa ~250 dvd-levyä poltellut, eikä ongelmista tietoakaan.
No ei mulla ainakaan mitää ongelmia tuossa GSA-4120b asemassa.. voin vannoa että ainakin 300-400 dvd levyä poltettu ja noin pari sataa cd levyä.. kolme tai neljä kiekkoa menny sudeks ja neki ihan koneen tehojen loppumisen syytä. Yhtään kiekkoa ei ole vielä tullut vastaan mikä ei olisi auennut. Tosin mulla toi polttomäärä alkaa olla jo sitä luokkaa että ei kyllä tiedä yhtään minä päivänä laukeaa tuo asema.. mutta takuuta onkin jäljellä vielä puolitoista vuotta =) Tilasin kyseisen aseman suoraan saksasta missä takuutakin annetaan rutkasti kerralla!
LG GSA-4040b on mulla toiminu kuin se kuuluisa junan vessa. Muutama frisbee on tullu, mutta nekin oli omia kädetyksiä.
GSA-4160B ollut mulla ainakin täysi susi kaks viikkoo sitten tuli ensimmäinen viikko sen jälkeen sekoitti koneen,maanantaina tuli uusi takuuseen hajos tänään jäi tilttiin lukee mutta ei polta.Ei enää koskaan LG asemia mulle!! Kiitos 2 asemaa 2 viikkoa yhteensä noin 20 poltettua levyä mulle riitti.
Sitten mulla on käynyt helv.. huono säkä koska toinenkin asema samalla lailla rikki ettei lue cd levyjä lähti taas takuu vaihtoon siinähän menee ainakin taas pariviikkoa elikä en todellakaan suosittele kellekkään jolla on käyttöä asemalle. Koska näyttää olleen sellainen tilanne että Lg:llä ovat niin pihejä etteivät anna uudenpaa mallia (kun vanhaa ei ole saatavilla)vaan hakevat korjatun samaa mallia olevan aseman mikä sekään ei toiminut eri sarjanumero. Tämä muuten kokeiltiin tämä viimeinen asema vielä sellaisessa koneessa missä on samaa mallia oleva asema eikä toiminut.
Yksi asia. DVD/CD:t saattavat myös olla likaisia, jolloin ne eivät toimi kunnolla. Saatavana on puhdistussettejä, niin DVD kuin CD-asemillekin.
Tuo on totta, mutta esim. mun aikasemmassa LG polttavassa ei ollut likaa sisällä. Meinaan avasin sen oikein ja tutkin, mutta siitä huolimatta lakkas levyjen poltto yhtäkkiä.
Minulla LG GSA 4081B. Tänään hain liikkeestä vaihdetun kappaleen. Edellinen toimi jonkun kuukauden, sitten ei suostunut lukemaan levyjä. Tämä versio toistaa DVD:tä, mutta poltettuja toisti vain pari kertaa, sitten vaikeni. Lisäksi ei tunnista tyhjää levyä. Näyttää vähän siltä että ovat päästäneet keskeneräisen mallin liikenteeseen.