Vaihdoin Transfer moden PIO:ksi niin asema alkoi kirjoittaa 2X nopeudella. Ei ilmeisesti väylän nopeus PIO-tilassa riitä enempään. Levystä tuli parempi, mutta aivan lopussa (3,8 GB) lukunopeus romahtaa edelleen pohjalukemiin.
Mulla on Nero 6.0.0.15 ja olen polttanut dvdshrikillä ripattuja levyjä jo yli 20 ja vain 2 levyä on mennyt pilalle. En asentanut mitään aseman mukana tulleita ohjelmia.
Vaihda levymerkkiä, kyllä mulla ainakin Ritekeillä palaa 4X ihan loppuun asti ja mitään ongelmia ei ole elokuvan katselussa. Voi kelata 32x speedillä vaikka elokuvan loppuun, hyvin pysyy dvd-soitin vauhdissa.
Kokeile NTI CD-Maker 6. Löytyy kokeiluversio seuraavasta osoitteesta. http://www.ntius.com/default.asp
Itse sain kyseisen aseman eilen ja kokeilinpa sitten illan hämärinä tunteina polttamista. No Nero6 ei sitten suostunut tekemään Maxellin +RW:lle yhtään mitään. Herjasi vaan "Illegal disc" joka kerta kun levylle yrittää tehdä jotain eli joko polttaa jotain tai tyhjentää... Menee hermot... Auttaisikohan tuo Firmwaren päivitys? DvdXCopy Xpress poltti levylle ihan mainiosti.
Tappelin juuri pari viikkoa 4040B kanssa. Poistin LG:n mukana tulleen softan B's Clip ja asensin Neron InCD-päivityksen. Ton jälkeen toimii kaikki levyt ja eri poltto-ohjelmat.
Asensin Nerolle päivityksen... Olisiko ollut 6.0.0.23 tai jotain ja nyt Nerokin toimii kyseisen aseman kanssa. Siis DVD-levyjen osalta. CD-levyjä se poltti aiemminkin. Ainakin Maxellin ja Sonyn +RW:t toimii. Muuta en ole vielä ehtinyt kokeilemaankaan.
Jassoo! Mulla on myös ostos listalla kyseinen asema...Tarvii olla varuillaan, ettei käy itselle samaa asiaa!