1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG DVX-9900

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Maukonen 29.07.2005.

  1. samppat

    samppat Guest

    Apua?! päivitinpä dx9800 sillä LG versiolla(puolalaisilta sivuilta, päivitys meni ok) ja sitten tempasin perään tuon xypron 5.1 ohjeiden mukaan. Nyt sitten soitin temppuilee. Alkuperäiset dvd:t toimii hyvin, mutta joissaki divx:ssä kuva menee mustavalkoiseksi(myös kaikki valikot) ja kuva "levenee" pois ruudusta. Asetuksissa kuitenki kaikki ok. Samalla levyllä voi olla toimivia ja toimimattomia elokuvia, vaikka kaikki oli näkyny ennen päivityksiä(paitsi tekstit)
    Kone ei enää tunnista LG:n päivityslevyä(chek disk)
    oisko ehotuksia??
     
  2.  
  3. Jahu

    Jahu Member

    Liittynyt:
    13.08.2005
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos haluut Lg:n orkkis firmiksen takas joudut tekeen uuden päivityslevyn. Muutat vaan sen mih tiedoston saman nimiseks kun sun laitteen model id on. On muuttunut Xypron päivityksen myötä.
     
  4. jarmoma

    jarmoma Guest

    Nyt älysin sen LG dvx 9900 firwaren päivitys systeemin ja tein levyn ja ajoin sen, niin jopa tuli älliä divx elokuvien tekstitysten tunnistamiseen. srt ja sub onnistuu ok pitää vain hakea uusin firware siinä tulee sitten koneeseen ihan suomen kieliset valikotkin, ja tekstejä voi suurentaa ja siirtää niiden paikkaa yms. Fiksu firware tosiaan.Ite en ainakaan tehnyt muuta kuin sen että nimesin sen mallin id:n mukaiseksi sen tiedoston, ja sitten hakemistoineen päivineen cd levylle ja levy sisään ja päivityksen jälkeen koneesta virta pois ja kas kummaa se toimii.


     
  5. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos tää sama malli kun LG DVX161 kun hintaseuranta väittää 9900 ja kun menee sinne sivuille niin hinta onkin DVX161 kohdalla ?
     
  6. jarmoma

    jarmoma Guest

    Minusta se on sama soitin, ainakin ominaisuudet näyttäis samalta. Ite osin dv 9800 tammikuulla 06. Päivityksen jälkeen toimii tosi hyvin eipä ole vielä tökkinyt divx ja xvid mm ok. Olen tosi tyytyväinen ko soittimeen, vaikka halppis onkin. Minun tarpeet täyttää hyvin. xyprov51_1252 tuon päivin koneeseen enkä muuta
     
  7. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK no ostin kuitenkin tuon 9900 mallin koska sitä paljon kehuttu, onpahan laite tulossa ja valmiiksi päivitetty ym ym
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2006
  8. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos kellään tietoa saako tähän soittimeen suoraan kiinni Logitechin Z3 kajarit, tietokone kajarit siis kyseessä mutta saakohan näitä tähän, entä jos saa niin saako äänet kuulumaan myös televisiosta samaan aikaan ?
     
  9. Axe44

    Axe44 Member

    Liittynyt:
    13.01.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos kellään tietoa moisesta mystisestä asiasta:

    En kikkaile paljon DivX yms leffojen kanssa, mutta käytän 9900:sta ainoana CD-soittimenani musan kuunteluun jota teen sillä paljon. Jokaisessa DVD-soittimessa mitä olen nähnyt tai omistanut IKINÄ on aina ollut itsestäänselvänä perustoimintona audiolevyn KAPPALENUMERON näyttö! Tästä se ainakin mulla puuttuu!? Olen nyt testaillut ja etsinyt tuohon vastausta puoli vuotta ihan kypsänä, eihän se nyt VOI puuttua siitä koko featurena?? Ohjekirja ei mainitse mitään ja valikoissa ei ole mitään tuohon liittyvää...

    Oon ollut yhteydessä LG-suomen tekniseen tukeen yms ja vastaus on vain, että "ilmeisesti" kyseinen feature puuttuu DVX9900:sta. Sielläkin vastausta haettiin sähköpostilla ulkomaita myöten, mutta itselle jäi tuosta vähän epäasiantuntijamainen fiilis, koska käytettiin sanoja "ilmeisesti" yms... siksi en halua luovuttaa ihan vielä...

    Sanokaas näkyykö teillä kappalenumerot normaalisti kun kuuntelette audio-levyjä (siis normaaleja musa CD:itä, ei MP3)? En ole leikkinyt firmiksillä tai räpeltänyt muuta, laitteen pitäisi olla siinä kunnossa kun se Stockan hyllystä tuli.
    Pieni mutta hirveän epäkäytännöllinen juttu illanistujaisissa, jos ei tunne levyjä ulkoa ei osaa hakea biisejä, tai jos kaveri käyttää ei ees tiedä mikä siellä milloinkin soi!? Kiitos kovasti jos joku osaa valaista tätä mysteeriä?
     
  10. kawasami

    kawasami Member

    Liittynyt:
    08.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä DVX9800 ja just kokeilin ja ihan sama juttu. Ei auta ku laittaa TV päälle ja kattoo sieltä mikä kappale on menossa.
     
  11. Axe44

    Axe44 Member

    Liittynyt:
    13.01.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No mutta hitto miten typerää! Toihan on ollut perusjuttu aikojen alusta ja nyt sitten pitäisi laittaa aina TV päälle sen takia, että ovat käskeneet firmiksen jättää kaksi numeroa piirtämättä LCD:hen... Osaako joku kertoa, tuoko tähän korjausta jos alkaa kikkailla sisään muita firmiksiä?
     
  12. jarmoma

    jarmoma Guest

    Lg 9800 sotin empä ole muuta keinoa millään tavoin havainnut kuin sen että tv tulille, ja sitten katotaan mikä kappale soi. Sinällään jollain tapaa mälsä juttu, mutta tulen kyllä toimeen asian kanssa. Ois vaan kiva, kun ois jokin muu ratkaisu olemassa siihen. Mutta srt ja sub tekstit näkyvät päivityksen jälkeen ok, ja se on minulle iso juttu. Kun katon elokuvia divx formaatilla

     
  13. Jackal81

    Jackal81 Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iltaa. Nyt tarvis tyhmä apua. eli mistä saan tarkallee sen lg:en virallisen firmiksen jos joku vois linkin laitta ja nyt on fallen angelin firmis sisällä ja xypro menossa mutta tarvii varmaan laittaa se orkkis firmis eka millä "kumotaan" se fallen ja sit xypro vasta vai ??? Helppiä please
     
  14. Jackal81

    Jackal81 Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ja sitten että saako sen jäljellä olevan ajan siihen soittimen näyttöön. nyt sain firmikset toimivana sisään mutta ei näy ku telkkarissa se jäljellä oleva aika
     
  15. gackt2

    gackt2 Member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tarviiko tuo xypron firmware päivittää cd-r/rw levyltä?

    kelpaako päivittää myös dvd-r levyltä?
     
  16. Jackal81

    Jackal81 Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei tietoo. mä päivitin cd-rw levyltä ja hyvin meni ku pistin sen koneen id numeron oikein :)
     
  17. ware

    ware Member

    Liittynyt:
    30.01.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei tarvi laittaa orkkis firmwarea välillä jos aikoo vaihtaa.
    ainaki itellä on aina onnistunu suora vaihto.
    kuten esim. just vaihdoin fallenangelin tohon xyproon ja kaikki pelaa niiku pitää.
     
  18. ware

    ware Member

    Liittynyt:
    30.01.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjens pitkästä aikaa...

    Taitaa olla tääkin ketju kuollu ja kuopattu.
    Onko porukalla vielä kyseinen soitin pelannut?
    Mulla ainaki toiminu moitteetta.

    Eipä taida päivityksiä enää tulla tälle soittimelle?

    Ja jaksaako noita uusia LG:n soittimia ees ostaa ku näyttäs siltä et ne on susia kaikki... En oo siis yhtään hyvää sanaa niistä kuullu.
     
  19. mikko985

    mikko985 Member

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ainakin on tuo 9900:en toiminut loistavasti.
    Hinta/laatu suhde parempi kuin hyvä!
     
  20. jarmoma

    jarmoma Guest

    En ole käynyt kahtomassa firware soittimiin niitä päivityksiä, kun minun tarpeet täyttyi sillä firwarella, joka toi tuen srt ja sub tekstityksille. Nyt näkyy teksti divx elokuvissa ihan ok, ja se oli minulle tärkeä juttu. Ite olen tyytyväinen lg soittimeen, joka olin ostanut. Kokemuksesta ko soittimeen ei ole huonoa sanaa sanottavana siis minulla. Itse tykkään siitä kovastikkin.
     
  21. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kellään muuten tietoa johtuuko välillä kuvassa näkyvät sameat, suuret pikselit soittimesta vai videopätkästä? Jokaisessa videossa niitä ei näy, mutta etenkin divx/xvid puolella niitä näkyy.
     

Jaa tämä sivu