1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG DVX 8x51 tekstitysmodi V2

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi br0max 21.06.2005.

  1. Hep-pU

    Hep-pU Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vai semmonen tapaus. Minä olen ootellu LG:ltä sellaista uudistusta FW:een, että videoiden (mp3 yms.) kokonaiskesto tai jäljellä oleva aika ainakin näkyisi. LG:ltä Jesper on laittanut tiedustelun Koreaan meneen useampi viikko sitten eikä ainakaan kieltävää vastausta ole tullut. Viimeksi 20.6 on tullut muistutukseeni vastaus, että lähetetään jos sellainen tulee. Saa nähä....
     
  2.  
  3. megauuno

    megauuno Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Iso kiitos Br0maxille, ihan huippufirmis!
     
  4. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos siitä kiinni on niin kyllä mä voin osan ainaki suomeks kääntää, tuskin siinä satoja rivejä on tekstiä yksis menuis. Voin auttaa niissä.
     
  5. Hep-pU

    Hep-pU Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, siis ainahan sitä auttaa voi, jos vain on apua. Firmwaresta vain lueskelin aikanaan noita tekstejä, niin oli hieman mietinnässä hyvin asiaa kuvaavat suomennokset. Mutta todellaikin apua löytyy.
     
  6. jfbc

    jfbc Member

    Liittynyt:
    13.09.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos mahtavasta firmiksestä. Kolmas firmis on nyt menossa enkä usko ett tän parempaa on, koska en oo löytäny mitään vikaa. Taitaa firmis ongelma keskustelut loppua tähän.
     
  7. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yks juttu tuli vielä mieleen mikä ominaisuus firmiksestä voi löytyä, voi tosin olla vaikea tai mahdoton toteuttaa mutta idea kuitenkin.
    Olis hyvä jos soittimella vois muuttaa aikaa koska tekstit ja äänet tulee, usein näis aveis tekstit on väärin ajastettu tai äänet tulee myöhässä. Onnistuiskohan tämä mitenkään?
     
  8. Juihelo

    Juihelo Member

    Liittynyt:
    25.03.2003
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    yritin asentaa ton firmiksen. painoin ylöspäin ku kone pyysi, ja sitten se jumittui. ei toimi napit ei mitkään. näytössä lukee vain että HELLO
     
  9. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi firmis asennus meni mulla moitteettomasti. Iso kiitos firmiksen tekijälle, kaikki peuhaa hienosti.
     
  10. matti_90

    matti_90 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu mullakin jumittu koko paska laite..taas menee huoltoon..
     
  11. br0max

    br0max Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

    Minulla on nyt uusi versio valmiina julkaistavaksi LG DVX 8x51 soittimille. Siihen on tulossa mm. suomenkieliset valikot, mutta ne pitäisi ensin kääntää. Käännösrivejä on vain 384 (vrt. yamadassa 1118!) ja suurin osa yhden sanan mittaisia. Urakka ei ole siis kovinkaan suuri ja apuna kannattaa käyttää temin yamada-käännöstä.

    Eli kaikki ne jotka haluavat osallistua valikoiden kääntämiseen, lähettäkää minulle PM:ää, niin kerron teille sitten ohjeet. Ei haittaa vaikka käännöksiä tulee usemapiakin (päinvastoin), sillä valitsen niistä sitten mielestäni sopivimmat käännökset.

    - br0max
     
  12. legionary

    legionary Member

    Liittynyt:
    03.08.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muuten vois auttaa mutta ku toi kieli taito on ihan tankero tasolla :)
     
  13. bauer84

    bauer84 Member

    Liittynyt:
    04.08.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    br0max, tiedätkö mitä tuo uusi virallinen 1.385 firmware fixaa?
     
  14. br0max

    br0max Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos kaikille suomennokseen osallistuneille!
    (Tasan 2 osallistujaa eli näin paljon tätäkin ominaisuutta näköjään haluttiin...)

    Julkaisu tapahtuneen viikonlopun aikana kunhan muutama muu käännös saadaan hiottua valmiiksi.

    Valitettavasti ei ole mitään tietoa siitä, mitä v1.385201 korjaa. Nimittäin näiden firmwarejen mukana ei seuraa minkään valtakunnan infotiedostoa. Mutta luultavasti ei mitään suurempaa.

    - br0max
     

Jaa tämä sivu