DTS äänet toimii minullakin ongelmitta, mutta DD äänien kanssa ongelmia tulee elokuvasta riippuen enemmän tai vähemmän. Vaihdoin jo laitteen kerran uuteen myyjäliikkeessä, eikä vika poistunut, joten kyse on todennäköisemmin jokinlaisesta yhteensopivuusongelmasta tiettyjen vahvistimien kanssa kun yksilöongelmasta. LG:n helpparilta ei juuri apua tullut, kun ainoa heidän tuntemansa neuvo on laitteen toimittaminen huoltoon. Oma vahvistimeni: Technics DX-930, myös Pioneer VSX-709 vahvistimen kassa on tietääkseni ollut tätä samaa ongelmaa. Ottakaahan kaikki ongelmista kärsivät yhteyttä LG:n helppariin, niin ehkä saamme heidät tunnustamaan, että tämän laitteen kanssa tosiaan on ongelmia ja sitäkautta saamaan uuden firmwaren. Nyt kun tuntuu että LG haluaa vain vaieta ongelman olemattomaksi.
Itse vein siis laitteen huoltoon ja uutta digipiiriä/korttia tai jotain meinaavat siihen vaihtaa ja osakin tulee jostain ties mistä Hollantiin ja sieltä tänne. Eli DD-ongelma ei välttämättä ole vain softapohjainen.
Perkules meninkö nyt maksaan ihan turhasta liikaa, kun ostin DVX8851 Gigantista 139eurolla. Onko tolla 8851 mitään eroa muihin 8x51:iin???
Manuaalin kannessa lukee DVX8651/DVX8751/DVX8751, joten oiskohan tossa 8851:ssä jotain eri funktsiooneja?
Ite tilasin verkkokauppa.com:sta DVX 8651:n hintaan 94,9e. Mutta vasta maanantaina olen hakemassa kun muutkin kamat kasassa sielä päässä. Rukailen ensi viikon aikana kuvalliset ohjeet noihin ongelmiin, tietenkin kiirevarauksella, mutta suunnitelmissa on. Eli kuinka saada .sub ---> .srt ja kuinka leikkiä packet bitstreamin kanssa. Jos jotain muuta tulee mieleen, niin ehdotelkaa.
Itse ostin ton 8751 tänää expertiltä ja tyytyväinen olen.. ainakin tähän mennessä. Semmonen juttu askarruttaa että raukeeko takuu jos lataan uuden firmiksen?
Ei kai takuu siitä mee, mut saakko sä jostain ladattua firmiksen tohon? LG:hen olin yhteydessä ja niitten mukaan ohjelmiston päivitys menee huollon kautta.
Ei firmistä oo näkyny, mut laitekkin ollu vasta joitain viikkoja myynnissä... Toivottavasti tulossa olis, irtosubien koon muuttaminen esim. olis kivaa, ja jos on vikaa digitaalises DD:ssä ni olis mukavaa, et sekin korjautuis
Onko vielä käyttökokemuksia miten tämä oivallinen laite toistaa DVD+R DL -levyt? Ajattelin josko sillä, että levyt on poltettu LG:n GSA-4160B -asemalla saavuttaisi jotakin synergiaetua(?). Levyt on Traxdata -merkkisiä.
Itse ostin LG:n 8951 soittimen viikko sitten expertiltä hintakin oli ihan hyvä 99€. Viikon käyttökokemuksien ja kolmen elokuvan perusteella soitin on osottautunut kelpo soittimeksi kunhan muistaa muutamat asiat. 1.Tekstitys samaan kansioon elokuvan kanssa 2.Tekstitys saman nimiseks kuin elokuva (esim. abc.avi ja abc.srt) jos eri nimiset niin en saanut tekstityksiä toimimaan. 3.Tekstitys kannattaa muuttaa srt muotoon silloin toimii lähes täydellisesti. sub muotoisista tekstityksistä puuttuu toka rivin eka kirjain.
Kävin tutustumassa gigantissa dvx-8851:seen ja myyjä kehuskeli, että siinä on markkinoiden paras virheenkorjaus. Hinta oli kuitenkin hulppeat 139e ja päädyin siten mediankulman dvx-8651:seen, joka maksoi n. 94 e. Onkohan laitteissa oikeasti mitään merkittävää eroa, ainakaan 45 euron edestä.....?!
Ohjeissa sanotaan,että "...eräitä levyjä ei voi toistaa tällä laitteella" Niin tietääkö joku minkä merkkisiä dvd-levyjä soitin ei toista?
kaverilla jotkun announit halpislevyt iskeneet erroria. Mutta kuitenki huomattavasti harvemmat, kuin vanhalla soittimella. Itellä soittimen saanti venyy, alkaa olee maahantuojaltakin loppu, pitää kierrellä palkkapäivänä paikalliset kaupat läpi jos sattuis löytämään
Chopper: Tekniset-ketju myy ainakin 8951C-mallia hintaan 99,-. Ite ostin laitteen eilen Teknisiltä tuohon hintaan. Näyttää tämä malli menevän kuin kuumille kiville, eli olivat myyneet melkein koko erän aika lyhyessä ajassa. Laite pitää tosiaan pientä tsip-tsip- ääntä levyä lukiessa, mitä jotkut ovat aiemmissa viesteissä jo hieman moittineet. Muuta moitittavaa en nyt keksi. Hinta/laatu suhde on siis kyllä aika hyvin kohdallaan.
Kokeilkaas joku näitä leffoja tuossa LG:ssä? United 4067:lla on ongelmia näiden kanssa,kuvaa ei tule mutta ääni kuuluu: [bold]LUE NE SAATANAN SÄÄNNÖT[/bold] http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/4358
Onko muilla samanlaisia ongelmia: poltin cd-r levylle datana muutamia videopatkiä mutta soitin ei toista niistä kuin osan ja osan ainoastaan mustavalkoisena. Mistä voisi johtua?
chopper, oletko testannut montaa avia sillä 8651 mallilla? Toistaako packed bitstream avit? Entä onko se aluekoodivapaa?