Tuossa aikaisemmin puhuttiin tuossa bitstreamin yhteydessä "user datasta" niin täytyykö sellaisiakin asetuksia muuttaa ? En ole muuttanut eli jos joku neuvois vielä tän asian ! KIITOS !
Olen huomannut että ottamani leffat ovat olleet kaikki noita leffateattereissa kuvattuja ! Ongelma saattaa ratketa =)
Lukemieni kokemusten perusteella kuulostaisi siltä, että DD-ääni ei toimi kunnolla, mutta DTS pelittää ok. Etsiessäni tietoa netistä spekseissä mainitaan vain DTS-ääni digi-ulostulossa. Onko asia tosiaan noin? Toimiiko kellään DD-äänet digi-ulostulossa vai ovatko nuo vain yksittäistapauksia?
Mikä vittu on kun dvdripitkin ovat vielä vähän sottuisia !? SAATANA. Jos joku viittis pistää kunnon ohjeet ja kaikki olisin tosi tosi kiitollinen ! Ei mitää linkkejä
Kiitos tiedosto buuhiz.Taidan ola hiukan vainoharhainen... Itselläni on Yamaha RX-V620 vahvistin. Kaippa ne DD-äänet toimii sitten siinäkin.
Pistäkääs joku vaikka ite otettu kuva dvdrip elokuvasta niin näkisin onko tuo kuvanlaatu yhtään samanlainen ! Pitääkö tossa mpg4 modifierissa tehdä muutoksia noihin kuvasuhde ja pikselijuttuihin? Entä siihen numerosarjaan joka on siellä oikealla alhaalla ?
Moi!!! Kävin eilen kyseisen laitteen hakemassa ja pienen tutustumisen jälkeen vaikuttaa erittäin hyvältä (ja hinta oli mitä mainioin). Olen kuitenkin täysi "märkäkorva" näissä DIVX, XVID jne. jne. asioissa ja olisi pari asiaa kysyttävänä. 1. Eli kun poltan divx leffan ja mukaan tekstitiedoston täytyykö näiden olla nimetty samanlaisiksi tyyliin 1.avi ja 1.sub??? Soittaako soitin automaattisesti myös tuon tekstin vai täytyykö se "hakea" itse???
>1.avi ja 1.sub Just näin. Ja kannattaa käyttää .srt tekstityksiä koska niistä ei puutu toisen rivin ensimmäistä kirjainta. Tekstit alkaa automaattisesti toimia, eli niitä ei tarvitse erikseen hakea. Voit toki pistää näin 1.avi 1.sub ja 1.srt ja sitten pystyy valita kumpaa tekstiä käyttää. Tekstin upottaminen tarkottaa sitä että teksti ei ole erillinen tiedosto vaan se on kiinni leffassa... eikä sitä saa enää pois siitä....ymmärtääkseni.
kiitos paljon... Yritin tuota upotusta mutta leffan kuvanlaatu kärsi aivan älyttömästi en ymmärrä miten on mahdollista... Täytynee tehdä homma uudemman kerran
Eipä alkanut toimia LG-soittimeni DVD-RW:n kanssa, vaikka miten poltin liudan aveja siihen. Levyn merkki on Maxell. Täytyy vielä kokeilla, toimiiko se jos polttaa vaanyhden avi-tiedoston ja vois kokeilla Verbattimen levyäkin, kun semmonenkin kotosalla on. Tossa Maxellissa siis näkyy semmonen ihmeen kuvio etikettipuolelta data-puolelle läpitte.
Korsteeni: juu tuota olen miettinyt eli kun poltan levyn niin voiko siihen polttaa montaa avi:a putkeen kun pitäisi nuo simpsoneiden seasonit saada levylle... Eli onko jollakin kyseinen homma toiminut????
Ite oon poltellut dvd+rw (Samsung) levylle multisessiona monen monta avia putkeen ja hyvin on toiminut. Enkä ole missään vaiheessa finalisoinut levyä.
tdk-rw levyllä ei mitään ongelmia avien, valokuivien, mp3:sten wawien ym ym kanssa.... toimii kun junan vessa!