1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG DVX 8751

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi anttijm 13.11.2004.

  1. lerttu

    lerttu Guest

    Hommasin tänään tuon lg dvx8751 ja laite vaikuttaa ihan ok:lta. Ainut mitä ihmettelen on laitteen äänet. Sen ymmärrän, että skipatessa seuraavaan kohtaan tai kappaleeseen kuuluu ääni, mutta onko normaalia että laite pitää "tsip" äänen noin kahden sekunnin välein esim. mp3 tai divx pyörittäessä. Veikkaisin äänen tulevan lukupään siirtymisestä. Ongelma toki poistuu kun vääntää tarpeeksi voluumia, mutta leffan hiljaisissa kohdissa se todellakin häiritsee. Toinen ääni mikä kanssa tuntuu oudolta, ilmenee kun valokuvan vaihtaa ja viiden sekunnin hiljaisuuden jälkeen alkaa laitteesta pieni tikittävä ääni, tahdilla kolmekertaa sekunnissa. Onko äänet normaalit vai käynkö liikkeessä pyörittelemässä levyjä ja poimimassa pinosta hiljaisemman laitteen?
     
  2.  
  3. pekaarti

    pekaarti Guest


    Jep, tuommosta ääntä tuo pitää minullakin. Mutta ei se mielestäni niin häiritsevää ole.

    Siitä ei ole mulla tietoa että mistä äänet johtuu...
     
  4. jethro1

    jethro1 Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos teitä se pieni tsirp ääni häiritsee ni kattokaa\kuunnelkaa tietokoneella... älkääkä tänne tulko marisee...
     
  5. jiiwee

    jiiwee Member

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ole kiertänyt useammassa paikassa vertaamassa divx-soittimia ja hakenut myös lidlin laitteen koekäyttöön? Huomasin ainakin LG:n malleissa eroja: 8751-malli ei toistanut .sub muotoisia tekstejä lainkaan kun taas 8951-malli toistaa myös ne lähes ongelmitta.(joskus puuttuu 1. kirjain toiselta riviltä)
    Lidlin soittimessa on enemmän tekstivaivoja mutta molemmat tyypit näkyy.. JVC xv-316 josta olin myös kiinnostunut ei näyttänyt tekstejä lainkaan. Joten päädyin LG 8951:seen (hinnat olivat 10€ sisällä)
     
  6. Krea

    Krea Member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    8751 ja 8951 pitäisi kyllä olla sama laite... ainakin LG:n tuotetuen mukaan.
     
  7. hapep

    hapep Guest

    Miten tuo jpeg toisto toimii? Pystyykö selailemaan kansioittain vai näyttääkö se kaikkien kansioiden sisällön kerralla? Jos joku tosiaan viittis niin olis tosi hyvä jos ottais kameralla kuvan siitä valikosta ja laittais tänne.
     
  8. McKoira

    McKoira Member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jpegejä pystyy selaamaan kansioittain. Toimii hienosti. Slideshown pystyy valitsemaan kolmella eri nopeudella.

    Viikon olen laitetta käyttänyt ja erittäin tyytyväinen saa olla. Ainoa miinus on tuo divx:ien tekstityksien pienuus.
     
  9. wehnä

    wehnä Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aluksi meinasin tuota Philipsin dvp-630 mutta nyt on pää kääntynyt tämän LG:n 8751 suuntaan...

    Se jäi vielä hieman epäselväksi että toimiiko shuffle mp3-levyllä? Toistaako myös dvd:lle poltetut mp3?
     
  10. Divi

    Divi Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suositelkaas nyt sitten dvd-soitinta eli perusteina ois halpa hinta, formaatteina:DivX,DVD,MP3. Ja sitte yks etu olis jos se löytyis jostain nettikaupasta että sais tilattua. Kiitos jo etukäteen...
     
  11. hapep

    hapep Guest

    Tämän LG:n dvx 8651 (sama kuin 8851 ja 8951) soittimen mistä tällä foorumilla on puhuttu ja kehuttu vaikka kuinka paljon saa tilattua http://www.eurologic.fi

    Kirjota sivulla hakuun lg dvd-sotin. Hinta 95,65€ +12,50 postikuluja. Ite oon menos tänään ostamaan sen soittimen ku sitä on täälä niin paljo kehuttu.
     
  12. Artwave

    Artwave Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    LG ei tunnu olevan "yhteensopiva" kaikkien vahvistimien kanssa, näitä lukiessa kahdella sama vika kuin itselläni, eli digitaalianto "pätkii", maahantuojalle soitettuani, tätä on kuulemma ollut enemmänkin, muuten vehje tuntui fiksulta. Itse ostin Lidl ihmeen, ja sellainen se onkin.. liitännöistä löytyy kaikki mahdollinen ja toistaa kaikki tarvittavat formaatit.. itse olen katsellut jo toistakymmentä Divx/Xvid leffaa ja hienosti on skulannut.. -Art-
     
  13. McKoira

    McKoira Member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Shuffle toimii mp3:sissa. Ja toistaa mp3:set myös dvd:ltä.
     
  14. hapep

    hapep Guest

    Kävin tänään hakemas tuon lg dvx-8951 soittimen.
    Ensivaikutelma: VOI JUMALAUTA SENTÄÄN KU ON HYVÄ!

    Ilmottakaa ihmees jos tulee se päivitys niin tulee se pieni tekstitys bugi korjattua.
     
  15. hirvojan

    hirvojan Guest

    Tekstityksen bugi?!?!?!?!? upottakaa tekstit "takaisin" elokuvaan...... niin ei ole mitään bugeja! Riittääkö muuten tässä laitteessa liitäntöjä videotykkiä varten?
     
  16. wehnä

    wehnä Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Te kenellä ei oikeen pelitä ton vahvistimen kanssa niin mikä vahvistin teillä on? vai ei kai se kaikkilla vahvistimilla sitä tee?

    Ite oon ostamassa Pioneerin VSX-D514:ta. Onko jollain kokemuksia toi vahvari ja Lg:n dvd-soitin??
     
  17. kikkelisk

    kikkelisk Member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos nyt tänne tulisi vastausta .
    Olen ostanut myös tollasen DVX8951 ja ensikokeilun perusteella olen mykistynyt tai sitten olen tehnyt jotain väärin.
    Poltin AVI elokuvan dvd+rw:lle ihan silleen, että tein levystä datalevyn. Eli pistin sen ihan raakana sinne. Noh sitten innolla kokeilemaan ja kuva oli suttuinen ja tavallaan värisi se kuva kokoajan. Ei mitään pätkimistä, mutta se kuva oli huono !
    Mitä olen tehnyt väärin ?
    Vastatkaa pliis !
     
  18. Krea

    Krea Member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Wehnä: itellä on Pioneerin VSX D814S ja hyvin toimii.

    Hirvojan: löytyy myös component video lähtö soittimen takaa (siis 3 rca:ta videolle)

    Kikkelisk: Nykimisen saat pois poistamalla avi:sta Packed Bitstreamin, lisää aiheesta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2005
  19. Artwave

    Artwave Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yhteensopivuus ongelma on hieman vanhemman Sherwoodin vahvistimen kanssa, en tiedä onko yksilövika vai johtuneeko sitten laitteen iästä, ei luulisi Dolby Digitalin standardien muuttuvan vuosien varrella..
     
  20. hapep

    hapep Guest

    Pystyykö jollaki GSpotilla tai vastaavalla kattomaan et onko Packed Bitstream?

    Tai siis mikä on siihen helpoin tapa?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.01.2005
  21. hirvojan

    hirvojan Guest

    MPEG4modifier on minun mielestä helpoin tapa katsoa ja purkaa pakatut bitstreamit.
     

Jaa tämä sivu