1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG DVX 8751

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi anttijm 13.11.2004.

  1. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voi vittu mikä tuuri mulla taas on!¤&#¤&!#!½
    Eihän tämä paska edes lue DVD levyjä yllättäen rikkonainen jo valmiiksi!
    vasta toisella yrittämällä ymmärti dvd:n mutta siihenkin meni 30 sek. aikaa!!!
     
  2.  
  3. matti_90

    matti_90 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu soitin on halvalla tehty paska..
    Onneks on 2 vuoden huolto..
    Takuu
     
    Viimeksi muokattu: 02.09.2005
  4. Hep-pU

    Hep-pU Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tuolla suomenkielisellä ohjeella tarkoitetaan tuota minun vapaasti kääntämää ohjetta, niin siinä on alussa yksi kohta enemmän joten alkuperäisen ohjeen kohta 7 on minun suomennoksen kohta 8.
     
  5. Peto

    Peto Member

    Liittynyt:
    09.05.2005
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla ei 1. laite soittanut lainkaan poltettuja DVD:itä. Sain tilalle ensin väärän laitteen ja sen tilalle uuden oikean. Tällä hetkellä sekin on huollossa, koska näyttö sekoili ja laite piti välillä kovaa jurisevaa ääntä ja tärisi hillittömästi. Kahdesta oikeasta laitteesta siis molemmat olivat viallisia.
     
  6. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mulla on ollut yksi laite joka on toiminut täydellisesti. Parempi kuin osasin odottaakkaan. Melki vuoden ollu eikä moitittavaa löydy.
     
  7. turpeinen

    turpeinen Member

    Liittynyt:
    05.08.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin, soitin tuli huollosta ja samanlaisena kuin oli lähettäessä eli komponenttivideo ei näy eikä progressive scannia anna laittaa päälle. Täytyy nyt koittaa jollain toisella laitteella jos vika kuitenkin vois olla tykissä, tuntuu vaan aika epätodennäköiseltä.
    Että hip hurraa, piru kun tulikin alettua päivittelemään...
     
  8. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisitteko te koklata kuinka nopeesti teidän LG tunnistaa eri levyt/tiedostot?
    Paljonko menee aikaa kunnes tunnistaa kun laitat alkuperäisen DVD:n sisälle?
    Mulla menee sellaset 20 sekuntia ennenkuin tämä edes tunnistaa sitä DVD:ksi?Ei toisella Sonyllä mene ku reilu sekunti ja leffa on jo tulilla!
     
  9. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei mulla ainakaan mee ku muutama sekunti. Joitakin poltettuja tunnistaa hitaammin.
     
  10. matti_90

    matti_90 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin käy aika hitaalla..se vähän riippuu näköjään yksilöstä..toiset on paremmin tehtyjä kun toiset..
     
  11. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin muutamaa eri DVD:tä ja jokaisella oli eri tunnistus nopeudet?
    Nopeimmillaan 8sek. ja hitaimmillaan 21sek. täytyy sanoa et todella hidas laite mutta pätevä kun ymmärtää kaikkia formaatteja.
     
  12. br0max

    br0max Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uusi V4 modi LG DVX 8x51 soittimille on ilmestynyt.
    Erona edelliseen modiin on kauan kaivattu ominaisuus, joka mahdollistaa tekstitystiedostojen lataamisen vaikka ne eivät ole saman nimisiä kuin elokuvatiedostot. Lisäksi nyt menusta on mahdollista kytkeä myös NTSC/PAL päälle.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/229802
     
  13. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meinaa mennä hermot välillä kun tallentaa 4:3 formaatin divx/xvid kamaa levylle, soitin myös näyttää laajakuva televisiossa kuvan 4:3 muodossa vaikka televisiossa on 16:9 päällä sekä dvd soittimessa on 16:9 päällä. Mielummin katsoisin 4:3 kuvaa venytettynä 16:9 kuvalla kuin postimerkin kokoista 4:3 kuvaa. Onko tuleviin firmiksiin tulossa korjausta tähän asiaan? Esimerkiksi Zoom nappulan alle voisi laittaa 4:3 materiaalin venyttämisen 16:9 moodiin, kerran laite ei osaa itse sitä tehdä. Kaikki muut dvd soittimet mitä mulla on ollut osaavat tehdä tämän automaattisesti.
     
  14. skola

    skola Member

    Liittynyt:
    09.06.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan, mistä tuota 8751-mallia saisi ostettua pääkaupunkiseudulta?

    Expertin valikoimissa se ainakin on, mutta eri asia, onko sitä ihan fyysisestikin jossain.
     
  15. matti_90

    matti_90 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eilen meni soitin vihdoinkin huoltoon (ei inahdakkaan)..kai se sieltä jouluksi tulee. Edellinen huolto kesti yli kuukauden.
     
  16. McKoira

    McKoira Member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimiiko tuo viimeisen kohtauksen muisti divx-levyillä? Oon koittanu jos jonkinlaisia keinoja, mut ei osaa... Jos joku osaisi kertoa asiasta.

    Ja kiitokset br0maxille v4 firmiksestä. Hienosti toimii.
     
  17. br0max

    br0max Member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeisen kohtauksen muisti toimii vain DVD-leffoilla.
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2005
  18. Peto

    Peto Member

    Liittynyt:
    09.05.2005
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt on soitin ollut huollossa 3 viikkoa. Ei ole kuulunut pihaustakaan.
     
  19. Tomba_76

    Tomba_76 Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep.
    Elikkäs tässä mennää, aikasemmin kirjoitin että ei meinaa näkyä noi divx ja muut jos on monta leffaa levyllä.
    No nyt sellanen etä ei aina meinaa ruveta näkymää noi dvd_r:kää.
    Esim jos muumeja rupee katsoo ni ensimmäinen jakso näkyy mut sitten kun toista rupeaa katsoo ni rupeeki vain ruksuttaa paikalla.
    Ensin luulin että vika voisi olla polttimossa tai levyissä mutta kun ps2 toistaa levyt ongelmitta, eli vika näyttäisi olevan lg:n laaserissa tai jossain siellä.
    Muissa ollu samanlaisii ongelmia? Alku vaihees ei noin paljo ollu ongelmia ja nyt ruvennut joka levyl olee ongelmia, vai voiko firmiksien päivitys vaiuttaa tohon? ja miten palautan alkuperäisen firmiksen vai voiko palauttaa?
     
  20. skola

    skola Member

    Liittynyt:
    09.06.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tomba_76:
    Mulla on vähän samaa vikaa. Aina ollut. Jos dvd:llä on vaikka 6 leffaa, niin ekat toimii ihan ok. Sitten jossain puolenvälin paikkeilla alkaa kuva hyppimään (siirtyy esim 30 sek eteenpäin). Viimeiset leffat onkin semmoisia, että niitä ei voi kattoa ollenkaan. Viimeistä kun kattoo, niin kestää vaan muutaman sekunnin ja heittää sitten tiedostovalikkoon. Sama homma, jos polttaa dvd:n täyteen mp3:sia. Ekat toimii, viimeiset ei.
     
  21. Tomba_76

    Tomba_76 Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo kyllä mulla sit näky jos rupeaa näkyy eikä jumi kesken mutta tekee monesti sitä ettei meinaa tunnistaa mitää levyy ei edes dvd_r:nä poltettua, ja esim pleikka 2 tunnistaa ne heti ja toimii loistavasti, mutta yleensä toisella tai kolmannella kerralla toimii levy soittimessa. Epäilen että lukupää jotenki vioittunut tai jotain vikaa. Pitää kattoo ku muutto on ohi ni jos vaik veis sen hobikselle huoltoo tai laittaa asiakaspalautteena, näkee sit...
     

Jaa tämä sivu