Kuten jo sanoin, laite on jo menossa huoltoon jotenka en pysty enää mitään konstia kokeileen ja jos tarkoitit sitä RGB/YPbPr valintaa niin kokeilin kyllä.
Löytyisikös tuolla tehdasasetusten palautuksella (näyttää ID:n servo,... tiedot) (otettu 8751:n päivitysohjeesta) 1. Päivityksen jälkeen tarkista, että se todella tapahtui: · Virrat päälle ja paina 'Setup' –nappia kaukosäätimes. · Paina ‘down (alas)’ nappia siirtyäksesi kohtaan 'TV Aspect'. · Korosta kohta '16:9 Wide' (eli siirryt siihen kohti). · Sen jälkeen, paina '1','3','9','7','1','3','9' and 'Enter' nappeja
Tuota en tiennytkään [bold]Edit[/bold] Tai en muistanut, aina olen kuitenkin laittanut laitteen "no disc" tilaan.
Olen laittanut useampia tekstejä samalle aville seuraavasti: leffa.avi leffa.fin.srt leffa.eng.srt leffa.swe.srt Soitin ei kuitenkaan tunnista tuota swe päätettä, fin ja eng toimii kyllä. Eli mikä on ruotsinkielelle tuo lyhenne minkä soitin tunnistaa? Kokeiltu on myös "se" ja "sve", ei toimi. Tekstitys kyllä toimii mutta soitin nimeää sen vain "1".
Olen laittanut useampia tekstejä samalle aville seuraavasti: leffa.avi leffa.fin.srt leffa.eng.srt leffa.swe.srt Soitin ei kuitenkaan tunnista tuota swe päätettä, fin ja eng toimii kyllä. Eli mikä on ruotsinkielelle tuo lyhenne minkä soitin tunnistaa? Kokeiltu on myös "se" ja "sve", ei toimi. Tekstitys kyllä toimii mutta soitin nimeää sen vain "1".
joo, eli kyseinen dvd soitn mulla ja firmikset toimii mainiosti. Ongelma on vain että kaikki leffat ei aina meinaa näkyy tai jumii.. dvd-r:t ei ongelmia... Mutta kun poltan dvd:r:lle datana aveja ni ei aina kone ees tunnista levyä, vaan ehkä toisel tai kolmannella kerralla vasta rupeaa toistaa levyä... ja joskus jopa sillen ku vaik levyllä on 6 leffaa ja katsoo vaik 5:ä leffaa ni jumahtaaki kesken leffan katselun... Ni firmikset on päivitetty myös polttavaan... Käytän yleensä tdk tai maxell dvd-r miinus levyjä, olisko apua jos siirtyis noihin plus levyihin? vai kannattaako viedä suoraan huoltoon? Ei tämä ny kauheesti häiritse mutta ei kiva jos kesken elokuvanautinnon jumii kesken leffan =( tai ei meinaa ruveta toistaa...
Missähän vikaa,kun latasin tuon päivityksen http://pwp.netcabo.pt/dhammer/ Ja muutin tiedostonnimen vastaamaan omaa soitintani (LV9D10203B.MIH),poltin levylle (cd-r). Levy soittimeen ja soitin ilmoittaa CHECK DISK!!!
Soittelinpa tuossa huoltoon kun ei ole mitään kuulunut laitteesta ja siellä ei koko laitetta edes löydy koneelta ts. ei ole vielä edes kirjattu sisään vaikka on lähetetty huoltoon jo 8.8. Tai sitten on jossain hukassa. :-o Saas nähdä kumpi tulee ensin, soitin vai joulupukki :-(
Omistan itse myös kyseisen laitteen, joka on toiminut vallan mainiosti tähän saakka. Olen ollut varsin tyytyväinen soittimen laajoihin toistomahdollisuuksiin. Kuitenkin nyt olen törmännyt xvid-leffaan, jota soitin ei pysty toistamaan. Kyseinen tiedosto on Brother.Bear.DVDRip.XviD-CFH.avi Kun yritän toistaa kyseistä tiedostoa, soitin alkaa äänekkäästi toistaa sitä(kuuluu normaalia enemmän ääntä, varsinkin epämääräistä rutinaa). Soitin toistaa tiedoston siten, että kuva hyppii ylösalas eikä siitä saa mitenkään selkoa. Olen katsonut saman tiedoston tietokoneella, jolloin se toistuu normaalisti. Missä vika? .nfo-tiedoston kyseisen tiedoston osalta olen poistanut, joten tarkkaa kuvaa tiedostosta en voi antaa. kuitenkin nämä tiedot pystyn .avi tiedostosta antamaan(jos niistä on jotain hyötyä). kuva: leveys 576 pikseliä, korkeus 336 pikseliä video: kuvataajuus 23 kehyksiä sekunnissa, datataajuus 140 kbps, videonäytteen koko 16bit , kuvasignaalin pakkaus xvid olen asentanut tämän saitin uusimman br0maxin tekemän fw:n laitteeseen, en sitä puolalaista. Eli miten saisin tämän vian korjattua?
hienosti toimii 8951, tekstit eivät hajoile eikä pieni fonttikokokaan xvid/divx-toistossa haittaa - ainakaan vielä. En taida vielä firmwarea asennella, sillä nytkin jo tyytyväinen. nimim. "Jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä".
joo mutta se harmaan taustan katoaminen päivityksellä mukavoittaa (huono sana) katselua aika paljo, koita vaikka. Takuuseen menee jos päivityksen yhteydes menee sekasin.
Mulla on ollut LG DVX 8751 muistaakseni maaliskuusta lähtien ja olin tyytyväinen. Nyt eilen kun yritin laittaa laitetta päälle niin eipä tullut enää virtaa mihinkään, ei virtanapin kautta eikä luukunavausnapin avulla. Aika susi on jos 6 kk:n päästä sanoo yhteistyönsä irti.
Olen aikonut ostaa kyseisen LG 8751:n joten onko nyt jollain jotain negatiivista sanottavaa ko laitteesta?
Ei ainakaan minun tietääkseni ole sanonut. Ja vaikka olisiki, niin ei se mikään absoluuttinen totuus ole, on ne ennenkin puhunut läpiä päähänsä. Keskushuollon kanta(eli se ainoa kanta mikä on oleellinen) on se, että omalla vastuulla.
-temee99- osta laite giga*tista niin voit palauttaa jos vähänkään nyppii. omasta kokemuksesta monta divx dvd vehjettä testanneena lg on paras ja vielä kun uus firmis kehiin...
suomenkielisessä ohjeessa kohtaa 7 ei ole????? No kaipa sitä ei tartte tehdä? Toivottavasti toi onnistuu tänään kunhan saan haettua koneen kaupasta. Upgrade instructions 1. Burn the firmware on CD (keep the LG_DVD folder structure) 2. Open CD tray, insert upgrade CD, and close 3. After a few seconds the CD tray will open automatically and this information will be shown on the screen: Firmware Upgrade Mode Reading : 0 Take off the disc and press up key to upgrade. 4. Take away the upgrade CD and press the up button on the remote control 5. After the button is pressed, the CD tray will be closed automatically and the machine start to upgrade. “READING” will be displayed on the FLD or it will be totally black, but it doesn’t matter to complete this process. WARNING! DO NOT POWER OFF DURING THIS PROCESS! 6. The upgrade is complete when the main screen is displayed *************************************** 7. Reset the player to factory defaults******* *************************************** 7.1. Press SETUP, select "Display" from the menu 7.2. Select "TV Aspect" and highlight "16:9 widescreen" 7.3. Quickly press 1,3,9,7,1,3,9,ENTER 7.4. You should now see a blue screen titled "SYSTEM INFORMATION" 7.5. Press ENTER