On sama laite eri kuorilla. Itselläni on juuri tuo DVX8951 ja siihen päivitettynä uudempi firmis tästä keskusteluketjusta löytyneestä linkistä. tietoa: http://nordic.lge.com/fi/prodmodeld...d=03&modelCodeDisplay=DVX-8951C&model=NOTHING Oma soittimeni poikkeaa tuolla olevasta kuvasta siten, että soittimen etulevy on omassani peilipintainen, laitten ollessa muuten hopeanvärinen.
Joo kiitti tiedosta, olisihan se tieto löytynyt kuin olis ehtinyt selata tätä ketjua tarkemmin, oli vaan hobbyhallin asiakaspalvelun muija puhelimessa samaan aikaan kun kirjoitin tuota kun halus tietää että laitetaanko tulemaan soitin vai harrastetaanko puhelin sexiä sen sijasta.(tiedän oli huono vitsi) No joka tapauksessa soitin postitetaan tänään tai huomen aamusta viimeistään.
Oisko joku perehtyny näihin tässä ketjussa käsiteltyihin firmiksiin? Jos jollain on jutut hyvin muistissa tai muuten viittii, niin joku pikku yhteenveto ois tosi kiva juttu. Olikos niin, että jollain firmiksellä pääsi eroon packed bitstreamistä johtuvasta kuvan nykimisestä? Jos aikaa on eikä kukaan muu saa aikaiseksi, niin ittekin voin jossain vaiheessa kahlata tän keskustelun läpi ja laatia yhteenvedon sen perusteella. En kuitenkaan aio alkaa testailemaan kaikkia mainittuja fimiksiä, joten sen puoleen joku muu voisi olla pätevämpi yhteenvedon laatija.
Mee tuonne hep-pu käyttäjän nettisivuille, näkyy siinä alhaalla. Sielä on aika hyvin tietoa. Mut tuosta nykimisestä pääsee joka firmiksellä eroon.
Threadista: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/202770 Löytyy paras firmware atm. Noista epämääräsen värisistä subeista pääsee eroon tämän sivun avulla: http://board.softpedia.com/index.php?showtopic=426
Onko kokemuksia xvid videon Quant type: MPEG Custom ja Quant type: H.263 toimivuudesta lg:eellä(dvx8851) ?? noi katottu mpeg4 modifierillä ja huomattu että Quant type: MPEG Custom leffa puuroutuu aika pahasti vauhti kohtauksissa. Quant type: H.263 toimii hienosti. pakatulla bittivirralla ei ollu merkitystä. Laitteessa br0max v2 firmis.
Korsteeni: Kiitos huomiosta Mitä lienee mielessä pyörinyt kun tuon olen kirjoittanut. Nyt korjattu hieman selkeämmäksi.
Joo, ny tarttis apua, kokeilin päivittää firmistä mutta eipä ota heti alkuunkaa onnistuakseen... eli näin.. purin paketin hakemistoineen ja sitten poltin myös sen koko hakemistoineen kui ohjeissa neuvottii.. Kun laitan levyn sitten dvd soittimeen se latailee sitä hetken ja tulee "disc error"... Olen koittanut 2 eri firmistä ja aina sama... Poltin normi cd-r levylle ku ei ollu noita rw:ä ni pit nopita tuhlaa... Elikkäs mistä voinee johtua että ei onnistu? polttava on myös päivitetty uusimmilla firmiksillä ja asemana on liteon... valitti kyl alkuvaihees jotain "smart" toiminnan pois ottamisesta? mitä lie meinas, en tiedä... Joku auttaa jos osaa Edit: Joo hätähousu, joo onnistu se ei mitää enää...
Tuli itsekkin hobby hallista tilattua [bold]DVX 8951.[/bold] Elikkä tuo soitin on ilmeisesti musta? Ja tuolla Hannun kotisivulla oleva Firmware-päivitys käy tähän? http://personal.inet.fi/koti/hannu.mikkola/kehys.htm Nyt tullut vuosia leikittyä tv-out:in ja S-kaapelin kanssa, toivottavasti tällä soittimella pääsee eroon noista=) CD-DVD rommit ei onneksi hurjia maksa... Onkos jo käyttökokemuksia DVX 8951 mallista?
Sama se on mistä täälä on puhuttu koko viestiketjun ajan. Mulla on ollu se 8951 jo joulusta asti ja täydellinen on. Mun oma vaan on hopea (on muuten hienompi ku musta )
Eipä ole vieläkään tullut tuo laite hobbyhallista prkl. Saapa nähdä kumman värisenä tulee... jos nyt tulee ollenkaan. EDIT: Laite tuli tänään ja oli hopean värinen + peilipinta edessä ja on kauttaaltaan tyylikäs laite. 5 vuotta vanhat vcd ja svcd levyt pyöri mukisematta. wmv levyt ei toiminut mutta pyöritellään niitä sitten tietokoneella. Nyt sitten päivittämään firmistä.
yritin asentaa ton firmiksen. painoin ylöspäin ku kone pyysi, ja sitten se jumittui. ei toimi napit ei mitkään. dvd soittimem näytössä lukee vain että HELLO
Tulipa myös hankittua tämä laite. divx, xvid ja dvd:t toimivat subeineen täydellisesti, kiitos br0maxin firmisten. Ainoa vika tuntuisi olevan pieni ääni laitteen ollessa pois päältä, joka ei tunnu katoavan ennenkuin virtajohdon irroittaa seinästä. Päällä ollessaan laite on kuitenkin hiljainen. Pitäisikö asiasta huolestua?
Mulla tuo soitin on kyllä ihan täysin äänetön kun virta on pois päältä. Levyä lukiessa pitää jonkin sortin zirpsitystä mutta ottaen huomioon soittimen hinta niin välttää mulle. Ainoa probleema mikä pistää silmään on se että 16:9 materiaali on hieman liian suuri kuvaputkella eli menee yli kuva hieman. Ja 32 tuumanen laajakuva on käytössä, ja soittimessa on bromaxin firmis sisällä. Onko jollain jotain vinkkiä tuohon yli suureen kuvaan?? Ja juihelolle sen verran että kokeile asentaa firmis uudestaan, jos ei auta niin vie huoltoon.
Onko kuva siis liian korkea? Voisiko asiaan vaikuttaa tuo PAL/AUTO/NTSC -asetus. Koska NTSC-järjestelmän juovamäärä on pienempi niin siinä moodissa ainakin kuva "venyy" liian korkeaksi kuvaputkella.
Mulla on laite PAL tilassa ja se kuva on alhaalta sekä ylhäältä aavistuksen yli kuvaputken näkyvän osan. Eli tuo soitin venyttää 16:9 tilassa mustat palkit pois.. Eli pitäisi olla sellainen toiminto jossa voisi toistettavan divx/xvid leffan näyttää alkuperäisellä kuvasuhteella kuten esimerkiksi tietokoneen BS playerillä. Voiko tuommosen tehdä vaikka johonkin epäviralliseen firmikseen tulevaisuudessa vai kuvittelenko omia? Ja ei se nyt kamalasti se kuva veny, kysessä on lähinnä 0,5 - 1 centin venyminen. Ei se kamalasti haittaa mutta ajattelin nyt kumminkin kysässä jos sen sais jotenkin fixattua tulevaisuudessa. Edit: Voisko johtua siitä että katselen jenkki formaatin kamaa pal tilassa? Kyseessä nämä scifi friday:n 3 sarjaa...
Moro Mulla on kans tuo LG:n soitin. Siskolla on jokin Pioneerin mallim siis joka toistaa samat formaatit kun tuo LG. Ongelmana on, että tuo Pioneer ei tahdo hyväksyä .sub -tiedostoja. Eli, onko jotain ohjelmaa, jolla voi muuttaa .sub -tiedostot --> .srt - tiedostoiksi ? Kiitos neuvoista !