Tuota, mulla on se softpedian firmis asennettuna -RW levyltä, eikä ole ollut minkään avin kans mitään ongelmaa. [bold]Edit[/bold] Softpedialla oli jollain muuttunu kaikki avit mustavalkosiks, neuvoivat tarkistaan PAL, NTSC asetuksen. Vastausta ei oo tullu et vaikuttiko.
mä oon ny koittanu CD-R levyltä ainaki 5 kertaa eikä vieläkä toimi? ärsyttävää ku on mustavalkonen :\ asetuksia oon koittanu selvitellä mut ei auta.. :\ Mikä PAL/NTSC asetus? tai mis tuol asetuksis se on?
Suoraan sanottuna en tiedä, laitteenhan voi muuttaa NTSC / PAL televisiolle sopivaksi käyttöohjeen sivulla 25 (ainakin minulla) olevan ohjeen mukaan. Miten lie vaikuttaa tuo RGB / komponentti asetus. Temin firmiksellä, ainakin aikaisemmin, muuttui lähtösignaali komponentiksi. Voihan sitä myös kokeilla LG:n virallista firmistä.
NTSC on jenkki tv standardi. Useimmat vanhat televisiot eivät osaa näyttää sitä tai näyttävät sen mustavalkoisena. toinen tapa saada mustavalkokuva on käyttää RGB / komponentti asetusta kaapelilla jonka kautta siirtyy vain osa signallista. eli noita asetuksia kannattaa nyt kokeilla
Tilasin itselleni polttavan DVD-aseman, joten nyt pääsen testaamaan DVD-soittimen kunnolla. Uhraan muutaman DVD:n tieteen alttarille. Onpahan sitten todisteita soittimen toimimattomuuden tueksi....jos se ei edelleenkään toimi.
En ymmärrä näistä asioista niin paljoo.. niin et en osaa asentaa firmistä itte tai ainakin luulisin niin, etten osaa ja takuu on takuu, niillä on velvollisuus korjata se ...ei oo munkaan kiinnosta, korjaa tai antaa uuden..
Näissä LG:n soittimissa kannattaa todellakin olla tarkkana päivityksessä. Soitinta ei ehkä pysty pelastamaan datakaapelin avulla, koska MTK Remaker ei osaa tallentaa firmwarea serial muotoon
Se ei todellakaan ole vaikea asentaa ettei sen takia kannata jättää asentamatta. Levy sisään ja ylänuolta tai jotain sinne päin. Ei tosiaankaan vaikeaa.
Tuossa on vapaasti suomennettu versio LG:n omasta ohjeesta, löytyisi myös minun kotisivulta mutta Soneralla jokin huoltokatko: 1. Pura *.zip paketti. Kansiorakenteen tulisi olla muotoa: LG_DVD\FIRMAWARE\UPGRADE\LG\LV8D3020B.MIH 2. Polta koko kansiorakenne levylle ja viimeistele levy (olen itse käyttänyt –RW levyä, polttonopeus 4x ja viimeistely) 3. Avaa DVD-soittimen levypesä ja laita päivitys-CD sisään. 4. Muutaman sekunnin kuluttua CD-luukku aukeaa ja seuraava ilmoitus tulee näkyviin television: Firmware Upgrade Mode Reading : 0 Take off the disc and press up key to upgrade. 5. Ota levy pois “tarjottimelta” ja paina kaukosäätimen “ylös(up)” nappia. 6. Päivitys VAROITUS ! Älä sammuta virtaa päivityksen aikana. ↑ napin painamisen jälkeen, CD-kelkka menee automaattisesti sisään ja päivitys alkaa Soittimen näytössä lukee“READING” tai näyttö on täysin pimeä, päivityksen kannalta sillä ei ole väliä. 7. Päivitys valmis (Muistaakseni laite käynnistyy silloin toimintaan) Huom, siis LG:n ohjeesta suomennettu. Selkeydestä en tiedä. [bold]Edit[/bold] Siis itsekin olen sitä mieltä, että jos hiemankin epäröi niin kannattaa jättää päivitys ammattilaiselle. [bold]Edit2[/bold] Sivujen pitäisi toimia huomenna (11.05.2005 klo. 06.00 =>), joten sitten löytyy LG:n alkuperäinen ohje sekä minun suomentamani ohje sieltä. Kuten myös muutama firmis, joita olen koneessa käyttänyt.
Siis joo.. mulla se oli sen takia mustavalkonen et se NTSC/PAL asetus oli AUTO.. Laitoin PAL ni johan alko toimiin eli jos muilla on sellasta et näkyy mustavalkosena ni kattokaa ohjekirjasta sivu 25, siel on se NTSC/PAL jutska.. tehdasasetuksilla toi on meinaan se AUTO.. Ja kaikille tiedoks et firmiksen pystyy asentaan RW levyltä.. ei mitään väliä kummalta laittaa, R vai RW.. ellei RW oo ihan naarmunen
Onko siitä päivityksestä kuulunut mitään, mistä kiersi se huhu että poistaisi harmaan taustan tekstien alta???
Ei ole ainakaan minulla pistänyt silmiin sellaista päivitystä. Olis mukava saada tietää onko sitä edes tulossa!?
Juuh, Olen hamkkimassa kyseistä dvd soitinta, hopikselta ku ei paljoo maksa,,, joo toimiiko tos miten noi tekstitykset? ja jos päivittää firmwaren ni mistä saa sen ja mikä on oikee tähän vai onko niitä eriversioita. en tiedä näist ku en ole pelaillut näitten soittimen kans... eli jos joku laittais sit suoran linkin ni kävis kattelee.... Kattelin vähän ketjua enkä heti hokannut linkkiä...